Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان هرمزگان گفت: به منظور تسهیل و شتاب در خدمت‌رسانی به مشترکان گاز طبیعی، از سال جاری همه خدمات مرتبط با شرکت گاز در دفاتر پیشخوان دولت و بستر الکترونیک، ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از  هرمزگان، سید مجید رضوی  در خصوص ارائه خدمات این شرکت به مشترکین، افزود: با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان، دسترسی آسان به خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، از سال جاری همه خدمات مرتبط با شرکت گاز استان شامل ۲۲ خدمت، صرفا در دفاتر پیشخوان دولت مستقر در سطح شهر  و هم چنین بدون مراجعه حضوری به امور مشترکین شرکت گاز در سطح استان، در بستر الکترونیک و با مراجعه به سایت  این شرکت و به آدرس es.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

nigc-hpgc.ir ( بخش ورود مشترک) ارائه می‌شود.

رضوی ، عنوان کرد: باتوجه به رشد و تعالی سازمانی، تمامی تلاش همکاران ما این است  که مردم در منزل خود نسبت به انجام امور و دریافت خدمات مدنظر خود از شرکت گاز اقدام کنند و با اجرای این طرح، شهروندان هرمزگانی می توانند از نزدیک‌ترین دفاتر پیشخوان در محل زندگی خود و یا از طریق موبایل و یا کامپیوتر در منزل خویش، از ۲۲ خدمت شرکت گاز بهره مند شوند.

وی ،  تصریح کرد: ۲۲ خدمت برون‌سپاری شده این شرکت در دفاتر پیشخوان دولت شامل اشتراک‌پذیری(مشترکین جزء و عمده)، ارائه قبض المثنی، ارائه استعلام بدهی، استعلام سازمان‌ها، تغییر نام، اصلاح آدرس، ثبت رقم کنتور، اصلاح قبض، تغییر ظرفیت، تغییر نوع مصرف، رفع اشکال قبض گاز، تست کنتور، نصب علمک، جمع‌آوری تجهیزات، جابه‌جایی علمک، قطع و وصل مجدد، ارائه جزئیات محاسبه صورتحساب، تفکیک کنتور، درخواست فسخ و تعویض کنتور گاز است.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بندرعباس هرمزگان دفاتر پیشخوان برنا هرمزگان بستر الکترونیک دفاتر پیشخوان شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد

داریوش حسن‌نژاد اظهار داشت: در راستای حفاظت و حراست از منابع آب استان به‌خصوص منابع آب زیرزمینی که با افت مداوم مواجه هستند، پروژه‌های طرح احیا و تعادل بخشی در دست اقدام هستند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پروژه تقویت استقرار گروه‌های حفاظت و نظارت بر منابع آبی در سطح استان به تعداد ۱۸ گروه و ۴۵ نفر اشاره کرد که وظیفه این اکیپ‌ها گشت‌زنی مداوم در سطح دشت‌های استان برای جلوگیری از بروز تخلفات از جمله جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز، جلوگیری از انتقال غیرقانونی آب به اراضی خارج از اراضی تحت شرب چاه‌ها، جلوگیری از تغییر نوع مصرف چاه‌های صنعتی جهت مصارف کشاورزی و جلوگیری از تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها است.

وی افزود: دو پروژه انسداد چاه‌های غیرمجاز در سطح استان از طریق واگذاری به پیمانکار واجد شرایط و در سقف اعتبارات و تخصیص پروژه به‌صورت سالانه در حال انجام است که در این راستا تعداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ با حجم صرفه‌جویی ۱۱.۷ میلیون مترمکعب پر و مسلوب المنفعه شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۳ دستگاه کنترل هوشمند بر روی چاه‌های دارای پروانه بهره‌برداری نصب شده است و از تعداد هفت هزار و ۶۷۳ حلقه چاه‌های کل استان، ۳۰ درصد مجهز به دستگاه کنترل هوشمند شده است.

حسن‌نژاد در خصوص چاه‌های صنعتی، بیان داشت: تعداد ۱۵۰ حلقه چاه صنعتی به کنتور هوشمند تجهیز شده است که ۱۰ درصد کل چاه‌های صنعتی را تشکیل می‌دهد، از سوی دیگر سامانه پایش از راه دور کنتورها در حال راه‌اندازی است که تعدادی از شرکت‌های کنتور ساز، سامانه پایش را تحویل داده‌اند و تعدادی دیگر در حال تکمیل آن هستند

وی گفت: چاه‌های فاقد کنتور برابر بند ب تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مکلف به پرداخت آب‌بها بر اساس پروانه بهره‌برداری و مبالغ اعلام شده هستند؛ ازاین‌رو توصیه می‌شود مالکین چاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر جهت خرید و نصب کنتور هوشمند به شرکت آب منطقه‌ای لرستان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد