Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:59:54 GMT

کلاس‌های درس بوشهر حضوری برگزار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۸۸۸۵

کلاس‌های درس بوشهر حضوری برگزار می‌شوند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از حضوری بودن همه مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: همه دانش‌آموزان و دانشجویان براساس برنامه تنظیمی سر کلاس‌های درس حاضر باشند.

احمد محمدی‌زاده با اشاره به اینکه جلسه ستاد ملی کرونا پس از ۲ ماه تعطیلی به ریاست رئیس جمهور و اعضا ستاد تشکیل شد اظهار کرد: ارزیابی‌های به عمل آمده نشان می‌دهد که روند انتشار گونه جدید کرونا در کشور و استان بوشهر به سرعت در حال افزایش و فراگیر شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اعمال محدودیت‌های کرونایی پس از ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا در استان‌ها متناسب با شرایط مناطق اجرایی می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: همه مراکز تزریق واکسن در استان بوشهر آمادگی ارائه خدمات به جامعه هدف و در اختیار گذاشتن واکسن مورد نیاز مراجعه‌کنندگان دارند.

محمدی‌زاده رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: رعایت این مهم موضوع مهمی است و در جلوگیری از توسعه بیماری کرونا و مهار این پیک کمک می‌کند.

استاندار بوشهر، اضافه کرد: در اجتماعات مختلف به ویژه در ماه محرم ضمن رعایت شیوه‌نامه بهداشتی باید زمان اجرا مراسم و برنامه‌ها کوتاه باشد.

وی از حضوری بودن همه مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و تأکید کرد: اکنون تا آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ۲ ماه دیگر زمان باقی است که باید مدیران آموزش و پرورش و مسئولان دانشگاه‌ها با همراهی خانواده‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان در این فرصت حداکثر استفاده در تزریق واکسن کرونا انجام دهند تا به موقع همه دانش‌آموزان و دانشجویان براساس برنامه تنظیمی سر کلاس‌های درس حاضر باشند.

محمدی‌زاده شرایط ورود در کلاس درس را تزریق واکسن کرونا دانست و بیان کرد: اگر دانش‌آموز و دانشجو نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرد به سبب عدم حضور، به‌عنوان غایب تلقی می‌شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: لازم است همه آحاد جامعه به ویژه دانشجویان، دانش‌آموزان، استادان، فرهنگیان و معلمان از فرصت باقیمانده تا آغاز بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس برای دریافت واکسن کرونا استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا استاندار بوشهر دانش آموزان تزریق واکسن دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، چند روزی‌ست که تعدادی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به کشتار مردم مظلوم غزه به‌دست صهیونیست‌های اشغال‌گر، دست به تحصن و اعتراض زده‌اند.

پلیس آمریکا ضمن ضرب و شتم معترضان تا کنون حدود ۶۰۰ دانشجو و استاد در ۶۰ دانشگاه آمریکا را بازداشت کرده است.

دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر امروز حمایت خود را از این دانشجویان آزادی‌خواه اعلام کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود