Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز شنبه به نقل از احمد محمدی زاده اعلام کرد: ارزیابی‌های به عمل آمده نشان می‌دهد روند انتشار گونه جدید کرونا در کشور و استان بوشهر به سرعت در حال افزایش و فراگیر شدن است.

وی افزود: همه مراکز تزریق واکسن در استان بوشهر آمادگی ارائه خدمات به جامعه هدف و تزریق واکسن مورد نیاز به مراجعه‌کنندگان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی‌زاده، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: رعایت این مهم در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و مهار این پیک کمک می‌کند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در اجتماع های مختلف بویژه در ماه محرم ضمن رعایت شیوه‌نامه بهداشتی باید زمان اجرای مراسم و برنامه‌ها کوتاه باشد.

وی از حضوری بودن همه مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و تأکید کرد: اکنون تا آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ۲ ماه دیگر زمان باقی است که باید مدیران آموزش و پرورش و مسئولان دانشگاه‌ها با همراهی خانواده‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان در این فرصت باقی مانده نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند تا  همه دانش‌آموزان و دانشجویان براساس برنامه تنظیمی سر کلاس‌های درس حاضر شوند.

محمدی‌زاده شرایط ورود در کلاس درس را منوط به تزریق واکسن کرونا دانست و بیان کرد: اگر دانش‌آموز و دانشجو نسبت به تزریق واکسن اقدام نکرده باشد حضور نیافتن در کلاس برای او غیبت تلقی می‌شود.

استاندار بوشهر تأکید کرد: لازم است همه آحاد جامعه بویژه دانشجویان، دانش‌آموزان، استادان، فرهنگیان و معلمان از فرصت باقیمانده تا آغاز بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس برای دریافت واکسن کرونا استفاده کنند.

در زمان حاضر ۱۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر قرمز، ۶۰ درصد زرد و  ۳۰ درصد نیز در وضعیت آبی کم خطر کرونایی قرار دارند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۰۵هزار و ۴۶۸ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا و ۲ هزار و ۱۷۰ نفر نیز به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.
 

  

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر ماسک احمد محمدی زاده محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر ماسک ویروس کرونا بوشهر ماسک احمد محمدی زاده محدودیت های کرونا استان بوشهر تزریق واکسن محمدی زاده دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است

امیر برومند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۱۸۸ طرح هادی روستایی با اعتبار هزار و ۴۱۴ میلیارد ریال در استان بوشهر در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: از این تعداد، ۳۸ طرح هادی با اعتبار ۳۳۷ میلیارد ریال از محل عوائد حاصل از فروش زمین‌های روستایی، ۹۰ طرح هادی با اعتبار ۸۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای که معادل ۶۵ درصد تخصیص از اعتبارات ابلاغ شده سال جاری و آسفالت معابر به مساحت ۱۶۰ هزار مترمربع در ۶۰ روستا با اعتبار ۲۴۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان و با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرا هستند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۴۵ طرح هادی روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر آسفالت ۸۳۵ هزار متر مربع معابر روستایی استان به طول ۱۰۴ کیلومتر در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۵۱.۷ میلیارد تومان از محل قیر رایگان در قالب ۱۰۳ روستا با مشارکت دهیاری‌ها اجرا شده است.

برومند اجرایی شدن ۱۰۸ طرح هادی به مساحت ۱۵۶ هزار متر مربع در روستاها را از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان بوشهر در سال گذشته دانست و بیان کرد: این طرح‌ها که شامل زیرسازی، ایجاد جدول، آسفالت، سنگ فرش معابر، و ساخت پیاده‌رو است با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال اجرا شد.

کد خبر 6091193

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!