Web Analytics Made Easy - Statcounter

پادشاه بحرین با صدور حکمی «خلیفه بن احمد بن عبدالله آل خلیفه» را به جای «می‌ بنت محمد آل خلیفه« به عنوان وزیر سازمان فرهنگ و آثار باستانی این کشور منصوب کرد.

می‌ بنت محمد آل خلیفه به خاطر دست ندادن با «ایتان نائیه» سفیر رژیم صهیونیستی در مراسمی در خانه سفیر آمریکا در منامه، از سمت خود برکنار شد. می‌ بنت محمد پیش از این هم با دادن اجازه ساخت محله «یهودی‌نشین» به سرمایه‌گذاران یهودی آمریکایی در منامه مخالفت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماس موضع وزیر بحرینی را ستود

جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای از موضع می‌بنت محمد آل خلیفه وزیر سازمان فرهنگ و آثار باستانی بحرین که حاضر به دست دادن با سفیر رژیم اشغالگر صهیونیستی نشد، تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است که موضع می‌آل خلیفه بیانگر موضع حقیقی و اصیل ملت بحرین در حمایت از حقوق ملت فلسطین و مخالفت با ادغام دشمن اصلی و مرکزی امت در منطقه است. این جنبش تاکید کرد که امت اسلامی و عربی مخالف هرگونه اقدامی در جهت عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی خواهد بود.

واکنش جبهه خلق به موضع شجاعانه وزیر بحرینی

جبهه خلق برای آزادی فلسطین از موضع می‌بنت محمد آل خلیفه که حاضر به دست دادن با سفیر رژیم صهیونیستی در منامه نشد، تقدیر کرد. جبهه خلق طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این اقدام بیانگر موضع اصیل ملت بحرین در مخالفت با تمامی شیوه‌های عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی به رغم حملات امنیتی نظام بحرین علیه مخالفان پروژه عادی‌سازی روابط است.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین عموم ملت‌های عربی از جمله ملت بحرین را به مخالفت با جنایت عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی فراخواند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات منطقه رژیم آل خلیفه رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط سفیر رژیم جبهه خلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا روز سه‌شنبه ظلم نیروی پلیس آمریکا به دانشجویان جوانی را که در مخالفت با نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تظاهرات می‌کنند، محکوم کرد.

براساس گزارش المیادین، مادورو از جوانان در سراسر جهان خواست تا برای محکوم کردن نسل کشی علیه مردم فلسطین به خیابان‌ها بیایند. رئیس جمهور ونزوئلا تاکید کرد برای جوانان آمریکا احترام مطلق قائل است، زیرا آنها در مبارزه خود برای صلح مستحق احترام هستند. او همچنین توصیف نتانیاهو از آنها به عنوان نازی‌ها را محکوم کرد.

سرعت اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در رد تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار‌های نسل‌کشی علیه غیرنظامیان فلسطینی در این نوار افزایش یافته است.  این در شرایطی است که مدیریت دانشگاه‌ها با فراخوان به پراکندگی تحصن‌ها و اعمال زور در برخی از آن‌ها در تلاش برای سرکوب جنبش‌های دانشجویی هستند.

چند روز پیش، ائتلاف بولیواری برای مردم آمریکای لاتین موسوم به اتحاد آلبا (ALBA) خواستار پاسخگویی رژیم جنایتکار و حامیان آن برای جنایات نسل کشی در فلسطین اشغالی شد. اعضای این اتحادیه حمایت خود را از عضویت فوری فلسطین در سازمان ملل متحد، به عنوان اقدامی عادلانه و ضروری که به حمایت از حقوق مشروع مردم فلسطین کمک می‌کند، ابراز کردند.

شرکت کنندگان همچنین خواستار پاسخگویی و دستگیری اعضای رژیم صهیونیستی و حامیان آن شدند، زیرا آنها مسئول جنایات ارتکابی علیه فلسطینی‌ها مطابق با قوانین بین المللی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • موضع آمریکا درباره دادگاه لاهه، نشانه رویکرد دوگانه واشنگتن است
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس