Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:39:18 GMT

زنجانی ها هوای خنکی تجربه می کنند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۹۰۷۲

زنجانی ها هوای خنکی تجربه می کنند

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان زنجان صاف بود و برای برخی از مناطق بارش پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش باران از فردا در استان حاکم می‌شود، ابراز داشت: بارش‌ها در ارتفاعات طارم ویژه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از وقوع وزش باد در استان خبر داد و گفت: در این میان به شهروندان توصیه می‌شود در کنار ساختمان‌های نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان نیا به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و ابراز داشت: دمای هوای استان ۶ تا ۱۰ درجه سانتی گراد کاهش یافته و هوا خنک‌تر می‌شود.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۱۹ درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته هوا کمی خنک شده است.

کد خبر 5544939

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی زنجان دمای هوا بوشهر عید غدیر 1401 ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت عید غدیر خم کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها مشهد خراسان رضوی شیوع کرونا شیراز اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون نیمه ابری تا ابری است گفت: از فردا یک سامانه کم و بیش ناپایدار وارد استان می‌شود.
مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه از فردا تا شنبه در بعضی ساعات رگبار و رعد وبرق ، وزش باد ، احتمال تگرگ و بارش باران پیش بینی شده است از مسافران خواست از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
محمد دادرس افزود: امروز و فردا دریا برای فعالیت‌های دریانوردی با احتیاط مناسب است.
وی به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای هوای شهر رشت مرکزاستان ۲۱ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۷۰ درصد است.
مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: در شبانه روز گذشته اسب وونی تالش با دمای ۹ درجه سلسیوس و املش با دمای ۲۸ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد