Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حسین میرزایی گفت: سه موضوع مهم باید مورد توجه قرار گیرد، اول اینکه از این به بعد مجددا استفاده از ماسک در ادارات و جلسات اجباری است، دوم اینکه تزریق دوز یادآور باید حتما انجام شود و سوم اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل جهانبین نیوز؛ محسن حسین میرزایی ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در استان مطلوب نیست این در حالی است که بیماری کرونا نیز در شرایط عادی قرار ندارد، اگر رعایت نشود با یک شرایط وخیم مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل ها در چهارمحال و بختیاری به ۳۷ درصد رسیده است، افزود: چند شهرستان این استان در وضعیت خطرناک قرمز قرار دارند و هیچ شهرستان آبی نداریم، در حالی که سه هفته پیش همه شهرستان های در استان در وضعیت آبی قرار داشتند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عادی انگاری بشدت خطرناک است، گفت: دوران، دوران طلایی است تا از کرونا پیشگیری کنیم و غافلگیر نشویم، تلاش کنید مردم نگران و فضا ملتهب نشود.

حسین میرزایی ادامه داد: سه موضوع مهم باید مورد توجه قرار گیرد، اول اینکه از این به بعد مجددا استفاده از ماسک در ادارات و جلسات اجباری است، دوم اینکه تزریق دوز یادآور باید حتما انجام شود و سوم اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه مسافرانی که از استان های دیگر به چهارمحال و بختیاری آمدند، سوغات خوبی برای مردم این استان نیاوردند، عنوان کرد: از اسکان مسافرانی که دوز یادآور را تزریق نکردند در مدارس، مراکز اقامتی، هتل ها و... جلوگیری شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مدارس و دانشگاه ها به صورت جدی در زمان مقرر بازگشایی می شوند، دو ماه فرصت باقی است تا مقدمات بازگشایی مراکز آموزشی با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا فراهم شود.

حسین میرزایی با تاکید بر اینکه مراقب تجمعاتی که در روزهای آینده برگزار می شود، باشید، اضافه کرد: این قبیل اجتماعات باید در مکان مناسب با تهویه صحیح انجام شوند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری حسین میرزایی دوز یادآور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری