Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرزاد، پردیس تئاتر شهرزاد قصد دارد در پروژه‌ای با عنوان «طرح حمایت از اجرای تئاتر» (کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه) از هنرمندان تئاتر با نیازهای ویژه حمایت کند و ضمن مشارکت در زمینه تولید آثار، سالن‌های خود را در اختیار این گروه‌ها قرار داد تا این نوع از تئاتر نیز در جامعه جایگاه خود را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش به مدت هفت شب به نویسندگی و کارگردانی جواد فراهانی و تهیه کنندگی پردیس ‌تئاتر شهرزاد و با هنرمندی کودکان اُتیسم و پروانه ای از دوم تا هفتم مرداد سال جاری ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه می‌رود.

این نمایش به منظور تشویق این هنرجویان برای استمرار فعالیت در حوزه تئاتر و افزایش انگیزه‌های آنان اجرا می‌شود. یگانه فرجام، محمدرضا دانشی، مانلی حسینی، حسین بلوری، علیرضا زنده نام، مریم فیض الهی، امیرمحمد کیانی، شهاب زنگنه، محمد جهانگیری، محمدمهدی مصیبی، مریم موسوی، فاطمه خان احمدی، سجاد احدزاده، محسن غفاری، ابوالفضل محمودی، انسیه میرامینی، آزاده ‌جاوید، مریم محسنی، پگاه قدس، زینب جوکار، سحر ترازی، نگار زرگر طالبی، مهرشاد آقا میری، شایان احمدپور، نیما طالبی نسب، امیرحسین رحمانی، عسل سندانی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از مجری طرح: روشنک بستانچی، تنبک: آترینا تیمورزاده، سنتور: ابولفضل محمودی پور، پیانو: ژینا گرگانی، طراح صحنه: رضا سلیمانی، طراح لباس: سعیده اصغری، طراح گریم: احسان رشیدی، طراح پوستر: فرنوش درودگر، طراح موشن: هاشم عمرانی، گرافیک موشن: آیدا رحمتی، عکاس: محسن علی اکبری، دستیاران صحنه: هانیه خدادادی، ستاره کیانی، آرین شیرزادی، دستیار لباس: زهره عباسی، دستیاران گریم: هلیا رشقی، نازنین ‌امینی، محمدرضا میرباقری.

کد خبر 5545032 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد فراهانی تئاتر ایران اختلال اتیسم تئاتر کودک و نوجوان تماشاخانه شهرزاد تئاتر ایران فیلم سینمایی جشنواره فیلم شهر موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سازمان سینمایی سینمای مستند کنسرت موسیقی بازیگر سینما کارگردان سینما محمد خزاعی شبکه پنج سیما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «کابوس‌مند» به کارگردانی حسین حیاتی از ۱۱ اردیبهشت ماه در عمارت ارغوان به صحنه می‌رود.

حسین حیاتی پیش از این و در تابستان سال گذشته نمایش «یه گوشه از دایره» را روی صحنه داشت که با استقبال همراه بود. وی نویسندگی و کارگردانی نمایش «کابوس‌مند» را به عهده دارد.

نمایش «کابوس‌مند» در مورد کسانی است که وظیفه ساخت و اجرای کابوس آدمیان را برعهده دارند ...

این نمایش تازه ترین اثر گروه فرهنگی هنری «پارادوکس» است.

بازیگران «کابوس‌مند» عبارتند از مهدی اشرافی، نوید محسنیان، حمید جانانه، کاوه اکبری، مهدی افراسته، سلاله ارغوان، بیتا طایی.

مهدی اشرافی تهیه کننده این نمایش است.

کد خبر 6087985 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید