Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت هماهنگی امورگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: تصمیم‌های لازم برای شتاب در روند اجرای پروژه‌های گازرسانی به بعضی از روستاهای دوردست شهرستان‌های شاهرود، میامی و دامغان گرفته شده است و اگر آنها با استفاده از قوانین جدید دارای قابلیت گازرسانی باشند، به یقین این زمان کوتاه‌تر خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدجلال نورموسوی که به‌منظور بررسی و امکان‌سنجی عملیات گازرسانی به روستاهای مناطق جنوب شهرستان‌های شاهرود، میامی و دامغان به استان سمنان سفر کرده بود، اظهار کرد: ما به‌جد، پیگیر رفع مشکلات گازرسانی در این منطقه هستیم و امیدواریم که این مهم تا پیش از آغاز فصل سرما به نتایج خوبی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سالانه ۳ هزار روستا در برنامه گازرسانی کشور است، افزود: اکنون امور گازرسانی به ۷ هزار روستا در اقصی نقاط کشور در حال اجراست که امیدواریم به یاری خدا تا دو سال آینده، مناطق روستایی فاقد گاز از این نعمت بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش، سرپرست مدیریت هماهنگی امورگازرسانی شرکت ملی گاز ایران در برنامه نظارتی خود از پروژه گازرسانی روستاهای متقاضی گاز منطقه خارتوران، پل ابریشم، طرود و سرکویر شهرستان دامغان بازدید و در جریان امکان‌سنجی عملیات گازرسانی و نیازهای اعتباراتی آنها قرار گرفت.

نورموسوی در پایان، با بیان اینکه استان سمنان از لحاظ گازرسانی به مناطق شهری و روستایی از متوسط کشوری بالاتر است، تصریح کرد: استان سمنان دارای ۲۰ شهر است و اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان زیر پوشش گازرسانی است اما از ۳۹۳ روستای دارای قابلیت گازرسانی،  ۲۸۷ روستا به شبکه گاز متصل شده و گازرسانی به ۱۲ روستا نیز در حال اجراست.

منبع: شانا

کلیدواژه: گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاهای استان با بیش از هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز به نقش شوراها اشاره کرد و اظهار کرد: شوراهای روستاها نقش مهم و مؤثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستاها دارند.

وی افزود: اعتبار روستاهای استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شوراها و جلب مشارکت آنهاست.

وی در پایان ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

کد خبر 750186

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • اجرای شبکه برق پروژه ملی طرح نجات تبریز
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت