Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:09:22 GMT

اختلاف خانوادگی در تالش منجر به قتل شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۹۷۸۸

اختلاف خانوادگی در تالش منجر به قتل شد

سرهنگ محمد رستمی با گزارش یک مورد درگیری منجر به جرح با سلاح گرم در یکی از بخش‌های شهرستان تالش ،گفت: پیگیری موضوع فوری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پدر خانواده به علت اختلافات خانوادگی، فرزند ۳۲ ساله خود را با اسلحه شکاری غیرمجاز مجروح کرد که این فرد هنگام انتقال به بیمارستان فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری قاتل ۷۱ ساله و کشف یک قبضه اسلحه شکاری خبر داد گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ رستمی از مردم خواست در صورت بروز مشکل در محیط خانواده، به مراکز خدمات مشاوره کلانتری‌ها مراجعه کنند تا با فرا گرفتن مهارت‌های حل مسئله و کنترل خشم، از بروز چنین حوادث تلخی پیشگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: سقوط کمد منجر به مرگ کودک هفت ساله در قائمشهر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمان / مرگ کودک ۹ ساله در بازی با کلت کمری قتل هولناک پسربچه ۷ ساله در شکنجه‌ گاه نامادری

دیگر خبرها

  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس