Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@04:24:30 GMT

قهرمانان ليگ اسپوکس مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۰۰۰۷

خبرگزاری آریا-مسابقات اسپوکس باشگاه‌های کشور که با شرکت 15 تیم به میزبانی قزوین برگزار شد با قهرمانی باشگاه قهرمانان رشت در بخش آقایان و‌باشگاه اسپوکس آمل در بخش بانوان به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در پایان مسابقات اسپوکس باشگاه‌های کشور و رده بندی تیمی بخش مردان تیم باشگاه قهرمانان رشت به عنوان نخست دست یافت، تیم باشگاه شرکت ژلاتین حلال قزوین دوم شد و تیم باشگاه اسپوکس آمل در جایگاه سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش بانوان نیز تیم باشگاه اسپوکس آمل قهرمان شد، تیم باشگاه اسپوکس البرز در ردیف دوم ایستاد و تیم باشگاه شرکت ژلاتین حلال قزوین در جایگاه سوم قرار گرفت.
این رقابت‌ها با حضور سید مصطفی قوامی رییس کنفدراسیون اسپوکس آسیا، محمدرضا هاشم پور پاشاکی رییس انجمن اسپوکس کشور، مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، خانم بهاره آبستان نایب رییس انجمن اسپوکس کشور، منوچهر محسنی دبیر انجمن اسپوکس کشور، مرتضی ململی رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان قزوین، کامبیز دانشمابه رییس هیات انجمن‌های ورزشی شهرستان قزوین، فرهاد روستازاده رییس کمیته اسپوکس استان قزوین و‌مسئول برگزاری مسابقات برگزار شد.
ورزش اسپوکس برگرفته از انواع ابزار‌های جنگی و غیر جنگی ایران باستان به شکل ایمن (اسفنجی) میباشد. این رشته ورزشی ازتحرک بالایی برخوردار است و نیاز به سرعت، هوشیاری و قدرت دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسپوکس باشگاه اسپوکس تیم باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 

حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی دو ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان، در رقابت‌های آسیایی به مصاف حریفان می‌روند.

مقاومت قزوین امروز در لیگ دو فوتسال به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دو فوتسال کشور، تیم مقاومت قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم مهداب هلیل جیرفت می‌رود.

این بازی امروز ساعت ۱۸ در شهر جیرفت برگزار می‌شود.

دو ورزشکار استان در رقابت‌های پاراشنا به مصاف حریفان می‌روند

ابوالفضل نصری جیرنده و اکبر کریمی دو ورزشکار استان در رقابت‌های پارا شنا قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به آب می‌زنند.

این رقابت‌ها از امروز تا ۱۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

مهرگان میزبان رقابت‌های آفرود آزاد 

این رقابت‌ها در کلاس‌های تا ۲۵۰۰ سی سی، ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ سی سی، ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ سی سی، استاندارد، آزاد و چهار چرخ با حضور رانندگان ایلام، کرمانشاه، زنجان، خراسان رضوی، البرز و قزوین در ابتدای شهر مهرگان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین