Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان کشور شهریور سال جاری در تبریز برگزار می‌شود.

آتش پاد علیرضا زبردست در این باره اعلام کرد: تمهیدات لازم برای انجام المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان انجام شده و این رخداد ملی شهریور سالجاری در تبربز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انجام مراحل مقدماتی شامل تشکیل تیم‌های داوری و اکیپ های اجرایی، بررسی و موقعیت یابی مکان های برگزاری مسابقات و تعامل با ادارات و نهادهای مرتبط، از اهتمام ویژه شهردار تبریز به برگزاری این دوره خبر داد و از حمایت قاطع وی در تجهیز، انجام خدمت و ماموریت و پیشرفت آتش نشانی تبریز قدردانی کرد.

وی به تشریح توافقات انجام یافته در نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی پرداخت و تاکید کرد: خوشبختانه نگاه دو مجموعه آتش نشانی تبریز و اداره کل ورزش و جوانان در این حوزه هم‌سو و هم‌راستا است و شیوه های تعامل و نحوه همکاری دو مجموعه در نشست مشترک بررسی شده و به لطف الهی و با هماهنگی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی شاهد برگزاری یک المپیاد ماندگار در تبریز خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز استفاده از تیم های تخصصی داوری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در بخش های عمومی سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان کشور بر مبنای آخرین متدهای داوری در سطح ملی و بین المللی را یکی از عوامل موثر در سطح مسابقات برشمرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، زبردست افزود: این المپیاد در چهار بخش آبرسانی با پمپ، دوی یکصد متر با مانع، دوی چهار در صد متر امدادی و چالش ویژه آتش نشانان (fcc) از روزهای پنجم تا هشتم شهریور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری تبریز المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان آذربایجان شرقی ورزش و جوانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه

درپایان مسابقات کشوری شطرنج مجتبی ترازوی عدل از ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت و مهدی صمدی فر از بناب و سینا صائمی از تبریز دوم و سوم شدند.

این مسابقات با شرکت ۱۶۱ ورزشکار در ۱۰ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.

ورزشکاران استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها به هشت نفر اول جوایزی اهدا شد.

رقابت‌های شطرنج نکوداشت روز مراغه به مدت یک روز در خانه شطرنج سهند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز