Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:38:27 GMT

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۰۳۶۵

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری با حضور شاه‌کرمی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران و مسؤولان شهرستان ری در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد. 

در این مراسم از زحمات «غلامرضا نوفرستی» که به درجه بازنشستگی نائل آمد، تقدیر و قدردانی و «محمد مهدی رحیمی» که پیش از این معاون دادستان اسلامشهر بود، به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در این مراسم با بیان اینکه باید مرزبندی بین مردم و فاسقان ایجاد شود، اظهار کرد: کسانی که امنیت روانی جامعه را مختل می‌کنند و مشکلاتی را ایجاد می‌کنند باید از جایگاه خود مطلع شده و مردم در این رابطه حمایت شوند.

وی گفت: ایمان، صبر و استقامت، پایداری، عدل، عدم افراط و تفریط و جهاد از ملزومات مسئولان در مواجه با مردم در حوزه قضایی است زیرا که قوه قضاییه ملجأ و پناهگاه مردم است که با وجود محدودیت‌های موجود در حوزه قضایی باید به بهترین نحو اجرایی شود. 

شاه‌کرمی افزود: پیشگیری از وقوع جرم تنها وظیفه قوه قضاییه نیست و همه دستگاه‌ها باید برای این مهم تلاش کنند تا در زمینه پیشگیری از جرائم اقدام قاطع صورت گیرد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران با تاکید براینکه همه پرونده‌های قضایی حتما به سرانجام برسد، خاطرنشان کرد: اگر زمان بررسی آن طولانی شود آسیب محسوب می‌شود لذا باید تلاش کنیم تا در کمترین زمان ممکن این مهم محقق شود.

حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری نیز در این مراسم با اشاره به مدیریت خوب و سلامت دادستانی این شهرستان اظهار کرد: شهرستان ری در مقاطع مختلف نه تنها امنیت خود را تأمین کرده بلکه کمک رسان سایر شهرستان‌های همجوار نیز بوده که تجلی‌گر هماهنگی و همکاری شورای تأمین شهرستان است که دادستان اصلی‌ترین عنصر این شورا محسوب می‌شود.

وی گفت: دادستان شهرستان ری بسیار اخلاق مدار و در مواجه با مردم مهربان بود و در برخورد با متهمان اقتصادی، سیاسی و غیره بسیار جدی برخورد می‌کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: ما در دریافت حکم از دستگاه قضایی در مدت سپری شده هیچ‌گونه مشکلی نداشتیم و حوزه قضایی همیشه همراه و همگام با مجموعه شهرستان حرکت می‌کرد.

زمانی تصریح کرد: امیدواریم همان مسیری که دادستان پیشین با صداقت و سلامت طی کرد با سرعت بیشتر با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌های شهرستان ری در جهت استقرار عدالت سپری کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد مهدی رحیمی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد