Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رعد با اشاره به شکست محاسبات آمریکا در لبنان اعلام کرد که مواضع مقاومت در پرونده مناقشه مرزی با رژیم صهیونیستی توسط سید حسن نصرالله روشن شد و در برابر دشمن تسلیم نمی‌شویم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان طی یک مراسم یادبود که در منطقه جنوبی عیتیت برگزار شد در سخنانی به بررسی آخرین تحولات لبنان پرداخته و اعلام کرد، بحرانی که برخی طرف‌ها در لبنان ایجاد کرده‌اند با هدف خلع سلاح مقاومت و دست کشیدن مردم از حمایت از مقاومت و دلسردی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقر، گرسنگی، محاصره و جلوگیری از ورود دارو و تجهیزات پزشکی و محرومیت کشور از ثروت‌های نفتی و گازی خود ، با هدف ناامید کردن مردم از گزینه مقاومت است تا ملت لبنان در برابر خواسته‌های آمریکا تسلیم شوند.

این مقام حزب‌الله افزود، اما ما از تسلیم شدن در برابر خواسته‌های دشمن آمریکایی خودداری کرده و صاحبان پروژه آمریکا در منطقه را مجبور می‌سازیم تا از امکان رسیدن به اهدافشان ناامید شوند و به خواست خدا به سمت پیروزی می‌رویم.

کمپین رسانه ملی لبنان در حمایت از معادله مقاومت در برابر تجاوزات صهیونیست‌هاشیخ دعموش: همچنان به حمایت از ملت لبنان ادامه می‌دهیم/ معادلات جدیدی را وضع خواهیم کردواکاوی تاثیر تهدیدات نصرالله در ترسیم مرز دریایی لبنان با اسرائیل

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئله ترسیم مرزهای دریایی با فلسطین اشغالی و استخراج نفت و گاز از آن یکی از طرح‌های توطئه دشمنان علیه لبنان است گفت، موضع ما درباره این پرونده توسط سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله روشن شد و نیازی به توضیح ندارد. بنابراین اکنون جهان باید راهی پیدا کند که به مواضعی که سید حسن نصرالله مشخص کرد پاسخ دهد.

محد رعد اظهار داشت، ما اندازه، وزن سیاسی و توانایی نفوذ خود را در داخل می‌دانیم اما سلطه طلب و مستبد نیستیم و توافق‌های اجتماعی خود را انکار نمی‌کنیم. ما وظیفه خود را در کشور انجام داده و از همه می‌خواهیم که روی خارجی‌ها حساب نکنند، زیرا کسی از خارج به کمک ما نمی‌آید و طرف‌های خارجی به دنبال سوءاستفاده از مشکلات لبنانی‌ها هستند.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان در پایان اعلام کرد که هرگونه ارتباط و تعامل با دشمن خیانت ملی و جنایت محسوب می‌شود، ما باید عبرت بگیریم و از کشور و مردم خود محافظت کنیم و بدانیم که لبنان وطن ماست و برای ما باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان لبنان حزب الله لبنان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جدید حزب الله به مرکز نظامی اشغالگران در حومه پادگان زرعیت در الجلیل غربی خبر داد.

همچنین یک هدف نظامی اسرائیلی در حومه پادگان برکه ریشه هدف قرار گرفت.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در الجلیل غربی خبر داده و اعلام کردند که حدود ۱۵ موشک از لبنان به سمت این منطقه شلیک شده است.

این منابع از شلیک موشک ضدزره از لبنان به سمت زرعیت نیز خبر دادند.

همزمان خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به حومه شهرک های الجبین و طیرحرفا در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092418

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان