Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن حامد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کارتخوان هوشمند برای تمام نانوایی‌های شهرستان نصب و فعال خواهد شد، افزود: این طرح با هدف شفاف‌سازی روند تهیه نان از منظر نوع آرد، مقدار مصرف و کنترل قیمت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به وجود مشکل اساسی در برخی روستاها اظهار کرد: به ویژه در روستاهای دوردست باروق و برخی روستاهای چهاربرج به علت نبود آنتن اپراتور همراه اول، فعالیت کارت خوان‌ها با مشکل مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتحادیه نانوایان میاندوآب با بیان اینکه تعداد این روستاها حدود ۳۰ روستا است، اضافه کرد: رصد آرد و نان و رسیدن آن به دست مصرف کننده واقعی، جلوگیری از ایجاد رقابت و انحراف بین نانوایی‌ها برای افزایش کیفیت نان از مهمترین اهداف طرح تجهیز نانوایی‌ها است.

وی ادامه داد: الزام اجرای طرح، این است که خرید نان در نانوایی‌ها باید با کارت‌های بانکی انجام شود و نانوایی‌ها نمی‌توانند از مشتریان پول نقد دریافت کنند چرا که قرار است هر نانوا به میزان فروش خود از دولت یارانه دریافت کند. 

«حامد» با اشاره به اختلاف قیمت آرد سهمیه‌ای با آرد آزاد گفت: متاسفانه معدود نانواهایی در این شهرستان سهمیه آرد خود را خام فروشی می‌کنند و باید با نظارت کامل از سوی بازرسان جهاد کشاورزی از این روند جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، در طرح تجهیز نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان هوشمند، آرد به صورت آزاد به نانوا تحویل داده می شود و پس از فروش نان به ازای هر تراکنش و بدون محدودیت، یارانه به حساب نانوا واریز خواهد شد که به ازای هر یک میلیون ریال تراکنش، ۱۵۰ هزار ریال یارانه کارمزد به حساب نانوایی پرداخت خواهد شد.

در میاندوآب با احتساب باروق و چهاربرج ۴۲۰ نانوایی‌ یارانه‌ای نوع یک و ۲ فعالیت دارد و ۲۰ نانوایی هم‌به صورت آزادپز فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه میاندوآب آذربایجان غربی ارومیه میاندوآب نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

 محسن صیادی افزود : تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب