Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: برای اینکه ظلم و جنایت‌های آمریکا علیه مردم کشورمان دیده شوند، باید حق‌مان را مطالبه و از ابتکار عمل‌هایمان استفاده کنیم.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش معاونت حقوقی سپاه با بیان اینکه خداوند متعال دوست دارد کسی که مورد ظلم واقع شده است، فریاد دادخواهی‌اش را بلند کند و علیه ظلم سخن بگوید، در خصوص لزوم اقدامات حقوقی درباره جنایات آمریکایی‌ها اظهار داشت: برای اینکه ظلم و جنایت‌های آمریکا علیه مردم کشورمان دیده شوند، باید حق‌مان را مطالبه و از ابتکار عمل‌هایمان استفاده کنیم تا بتوانیم درست و مستند جنایات آمریکا را ثابت کنیم؛ البته ابتدا باید حرکت کرد و بعد نصرت را از خدا خواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص جنایات آمریکایی‌ها بیان کرد: ۲۰۰ پرده نمایشگاه جنایات آمریکا در جنگ وجود دارد که قابل پیگیری است؛ در این رابطه کمترین نتیجه‌گیری حقوقی ما برابر آمریکا بازدارندگی آن‌هاست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پایان گفت: اگر خداوند بخواهد به شما نصرت بدهد، چنین کاری را می‌کند؛ همان‌گونه که نگه‌داشتن انقلاب خود اعجاز الهی است؛ زیرا شرایط سختی داشتیم، اما با ولایت فقیه توانستیم مشکلات را حل کنیم و از سد آن‌ها بگذریم؛ لذا در این رابطه هم به امید خداوند پیروز می‌شویم.

* معاون حقوقی سپاه: آمریکایی‌ها از ترس جبهه حق به دور خود دیوار کشیده‌اند

سردار سهراب‌علی شمخانی معاون حقوقی سپاه نیز در این همایش با اشاره به اینکه باید در عرصه حقوقی قوی‌تر ظاهر شویم، درباره تلاش غرب برای ستیز با فرهنگ علوی و حسینی عنوان کرد: آن‌ها مخالف فرهنگ علوی، حسینی و مهدوی هستند و همواره از پیش از انقلاب اسلامی هم با این موارد در ستیز بودند؛ البته روحانیت در این میان همیشه بیدار بوده است.

وی افزود: شما سخنرانی امام (ره) در سال ۴۲ را نگاه کنید، امام همان موقع آمریکا و اسرائیل را عامل جنایت در ایران می‌داند؛ چرا که انگلیسی‌ها پیش‌تر هم تلاش داشتند تا با بابیت و بهائیت به مبارزه با اسلام و شیعه بپردازند و پس از پیروزی انقلاب نیز با کودتا و توطئه‌های داخلی و خارجی تلاش به مبارزه داشتند.

معاون حقوقی سپاه تصریح کرد: افرادی چون ابومهدی المهندس و خیلی دیگر از شیعیان عراق از ابتدا در کنار ما جنگیدند و سپس برابر آمریکایی‌ها به‌پاخاستند و با کمک قهرمان بزرگی چون سپهبد سلیمانی با دشمنان اسلام جنگیدند.

سردار شمخانی گفت: جبهه حق با شهید سلیمانی پرچم داعش را پایین کشیدند و لشکریان جبهه مقاومت در عراق، سوریه و یمن همانند لبنان شکل گرفتند. آمریکایی‌ها که روزگاری برای عراق حاکم می‌گذاشتند، حالا خودشان از ترس ملت عراق و جبهه حق به دور خود دیوار کشیده‌اند؛ آن‌ها در انواع عملیات‌هایشان شکست خوردند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت سپاه پاسداران جبهه مقاومت مشرق سردار محمدرضا نقدی آمریکایی ها خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جنایات آمریکا آمریکایی ها حقوقی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس

 سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری نوشت که دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه، سرکوب می شوند.

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس این کشور به‌دلیل حمایت از فلسطین در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: چشم انداز دیگری از آزادی بیان و احترام به حقوق زنان در آمریکا از نگاه تصاویر؛ سرکوب دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه. رسوایی.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • طوفانی که پرده‌ها را کنار زد
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود