Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:46:48 GMT

فوت ۹۶ لرستانی در حوادث رانندگی طی امسال

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۱۳۰۸

فوت ۹۶ لرستانی در حوادث رانندگی طی امسال

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فارسی نژاد امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس گزارش واحد آمار در سه ماهه نخست امسال سه هزار و ۴۴۲ مورد معاینه به دلیل نزاع در پزشکی قانونی استان لرستان انجام شده است.

وی افزود: از آمار فوق، دو هزار و ۴۸۲ نفر مرد و ۹۶۰ نفر زن بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان تصریح کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار مراجعین نزاع به پزشکی قانونی سه هزار و ۹۰۶ نفر بود، حدود ۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

فارسی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تلفات حوادث رانندگی استان طی سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۱.۹۳ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: طی سه ماهه نخست سال جاری ۹۶ نفر، شامل ۲۵ نفر زن و ۷۱ نفر مرد به علت حوادث رانندگی در استان جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان اظهار داشت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۰۹ نفر بود، ۱۱.۹۳ درصد کاهش یافته است.

فارسی نژاد در ادامه با اشاره به آمار مراجعین جرحی حوادث رانندگی گفت: در سه ماهه نخست امسال دو هزار و ۳۵۳ مورد معاینات مربوط به مصدومان تصادفات جرحی در مراکز پزشکی قانونی استان انجام شده که از این تعداد هزار ۶۵۳ نفر مرد و ۷۰۰ نفر زن بوده‌اند.

وی بیان داشت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار مراجعین تصادفات جرحی به پزشکی قانونی استان دو هزار و ۸۸ نفر بود، ۱۲.۷ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 5545214

منبع: مهر

کلیدواژه: پزشکی قانونی لرستان سانحه تصادف خرم آباد بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت عید غدیر 1401 آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا عکس استانها مشهد عید غدیر خم خراسان رضوی اردبیل سنندج حوادث رانندگی مدت مشابه سال پزشکی قانونی سه ماهه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت پُرشدگی سد‌ها بعد از بارش‌های اخیر

در زمان حاضر با وجود ۳۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون مترمکعب آب ذخیره‌شده در سد‌های کشور، ۶۵ درصد ظرفیت مخازن سد‌ها پُر و ۳۵ درصد این ظرفیت خالی است.

به گزارش تسنیم، در ۲۲۶ روز ابتدایی سال آبی جاری (از ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ تا شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳) در مجموع ۲۸ میلیارد و ۶۹۰ میلیون مترمکعب آب وارد سد‌های ایران شده که نسبت به ورودی ۳۰ میلیارد و ۳۲۰ میلیون مترمکعبی آب به سد‌ها در مدت مشابه سال آبی گذشته، کاهشی ۵ درصدی داشته است.

همچنین در این مدت، به‌منظور تأمین آب شرب، کشاورزی، صنعت و مباحث زیست‌محیطی، ۱۷ میلیارد و ۹۸۰ میلیون مترمکعب آب از سد‌های کشور رهاسازی شده است که نسبت به خروجی ۱۷ میلیارد و ۴۴۰ میلیون مترمکعبی آب در مدت مشابه سال آبی قبل از سدها، رشدی ۳درصدی را نشان می‌دهد.

در زمان حاضر با وجود ۳۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون مترمکعب آب ذخیره‌شده در سد‌های کشور، ۶۵ درصد ظرفیت مخازن سد‌ها پُر و ۳۵ درصد این ظرفیت خالی است.

میزان ذخایر آبی سد‌ها در روز شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون مترمکعب بود، که مقایسه این رقم با حجم فعلی ذخایر آبی سدها، نشان‌دهنده رشد یک‌درصدی ذخایر سد‌ها با در مقایسه با روز مشابه سال قبل است.

وضعیت سد‌های مهم کشور در تأمین آب شرب و کشاورزی در جدول زیر آورده شده است:

دیگر خبرها

  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • آخرین وضعیت پُرشدگی سد‌ها بعد از بارش‌های اخیر
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه