Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:38:37 GMT

تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه شعر «احمد شاملو»

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۱۴۰۵

تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه شعر «احمد شاملو»

مهلت ارسال کتاب برای شرکت در هشتمین دوره‌ جایزه‌ شعر «احمد شاملو» تا نیمه مرداد تمدید شد.

به گزارش ایسنا، دبیرخانه‌ هشتمین دوره‌ جایزه‌ی شعر احمد شاملو اعلام کرد: تا کنون بیش از صد و پنجاه عنوان مجموعه‌شعر از اقصی نقاط ایران برای شرکت در این دوره از جایزه شعر شاملو به دبیرخانه‌ جایزه رسیده و داوران مرحله‌ی اول نیز مدتی است کار بررسی کتاب‌ها را آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرخانه این رویداد همچنین گفته است: مهلت ارسال کتاب برای شرکت در این رقابت ادبی تا پانزده مردادماه تمدید خواهد شد. از این رو، از شاعران گرامی و ناشران محترمی که علاقمند به شرکت در این رقابت هستند، دعوت می‌شود تا «سه نسخه» از کتاب‌های «چاپ اول» «شعر نو» خود را که در سال ۱۴۰۰ منتشر شده (توضیح آن که تاریخ مورد استناد، تاریخی است که در شناسنامه‌ی کتاب درج شده)، حداکثر تا پانزده مرداد ماه برای دبیرخانه ارسال کنند.

طبق اعلام دبیرخانه جایزه شعر شاملو، ارسال کتاب را به منزله‌ علاقمندی به شرکت در رقابت ادبی جایزه‌ی شعر تلقی می‌شود و تنها کتاب‌های ارسال‌شده در این رقابت شرکت داده خواهند شد. ضمناً مهلت ارسال کتاب بیش از این تمدید نخواهد شد و دبیرخانه از شرکت دادن کتاب‌هایی که پس از نیمه‌ مرداد رسیده باشد، معذور خواهد بود.

نتایج مرحله‌ نخست هشتمین دوره‌ جایزه‌ «شعر احمد شاملو» و اسامی مجموعه‌شعرهای برگزیده‌ مرحله‌ نخست این دوره و شاعران برگزیده در بخش‌های «هوای تازه» و «مدایح بی‌صله» روز اول مهر ماه در بیانیه‌ داوران مرحله‌ اول و برگزیده‌ نهایی در روز بیست و یکم آذر ماه، مقارن با نود و ششمین سالروز تولد احمد شاملو، در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.
نشانی ارسال کتاب: استان البرز، کرج، بلوار جمهوری، بوستان چهارم، پلاک۳۲۳، واحد پنج. 
کد پستی۳۱۴۳۹۶۵۵۹۸»

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جایزه شعر احمد شاملو تمدید مهلت ارسال آثار ارسال کتاب مهلت ارسال احمد شاملو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به تمدید مهلت  تکمیل اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده گفت: چنانچه مؤدیان مالیاتی، اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش‌افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را تا بیست و دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری اصلاح، تکمیل و مسترد کنند، از بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم موضوع ماده (۳۷) و بند (ب) ماده (۳۶) قانون مالیات بر ارزش‌افزوده مصوب دوم خردادماه ۱۴۰۰ تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی، برخوردار می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»