Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادریس رحمانی و مهران نفری بازیکنان تیم‌های پایه ذوب‌آهن و سپاهان به تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه ذوب‌آهن پیوستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با هدایت مهدی تارتار فعالیت نقل‌وانتقالاتی‌اش را بدون نام‌های پر سروصدا پیش می‌برد و هم‌اکنون نیز به دو بازیکن جوان و آینده‌دار برای حضور در تیم اصلی فرصت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادریس رحمانی هافبک تیم فوتبال امید ذوب‌آهن با نظر مثبت مهدی تارتار به جمع تیم فوتبال بزرگسالان ذوب آهن افزوده شد.

این بازیکن جوان ذوب‌آهن در تمامی رده‌های آکادمی فوتبال ذوب‌آهن حضور داشته و ثمره چرخه بازیکن‌سازی باشگاه ذوب‌آهن محسوب می‌شود. این هافبک ۲۰ ساله فوتبال، با قراردادی به‌مدت ۵ فصل، به جمع شاگردان مهدی تارتار اضافه شده است.

مهران نفری با سابقه حضور در تیم‌های ملی جوانان، نوجوانان، نونهالان فوتبال ایران و همچنین تیم جوانان سپاهان را در کارنامه خود، با نظر سرمربی سبزپوشان، با قراردادی ۵ ساله به جمع این تیم اضافه شد.

این هافبک‌چپ جوان فوتبال ایران عنوان آقای‌گلی تورنمت کافا در رده نونهالان و آقای‌گلی لیگ فوتبال نوجوانان را نیز در کارنامه دارد.

کد خبر 590252

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان نقل و انتقالات نقل و انتقالات لیگ برتر فصل نقل و انتقالات سپاهان تیم فوتبال سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا در دوحه پایتخت کشور قطر، تیم المپیک عراق موفق شد با شکست دادن اندونزی و کسب رتبه سوم این تورنمنت، جواز حضور در مسابقات المپیک پاریس 2024، را کسب کند تا شیرهای جوان بین‌النهرین از حالا خودشان را برای بازی در فرانسه آماده کنند.

رشید شناشیل سرمربی تیم جوانان عراق با داشتن ستارگان اثرگذاری چون منتظر محمد بازیکن عراقی مس رفسنجان و فصل بعد استقلال و همچنین علی جاسم ستاره ملی پوش فوتبال عراق که در جام ملت‌های آسیا همراه با بزرگسالان این کشور نیز حضور داشت، مسیر متفاوتی را تجربه کرد و عراقی‌ها حالا برای پنجمین‌بار در این تورنمنت حاضر خواهند شد. تیم فوتبال عراق در قرن بیست و یکم تنها دو مرتبه در المپیک 2004 آتن و 2016 ریو حضور داشتند که ماحصلش کسب رتبه چهارمی در یونان و کسب رتبه دوازدهمی در برزیل بود!

لازم به یادآوری است که پیش از این دو سهمیه قاره آسیا به ازبکستان و ژاپن رسیده بود که قرار است امروز دیدار نهایی این تورنمنت را برگزار کنند و قهرمان زیر 23 سال آسیا مشخص شود. تیم زیر 23 سال اندونزی هم شگفتی‌ساز این دوره از مسابقات بود، اکنون قرار است در دیدار پلی آف با گینه نماینده قاره آفریقا دیدار کند تا در صورت امکان برای نخستین‌بار، آسیا در فوتبال المپیک، بدون احتساب میزبان 4 نماینده داشته باشد.

تیم زیر 23 سال عراق در پاریس با تیم‌های آرژانتین، مراکش و اوکراین هم‌گروه است که این موضوع قطعا چالش مهمی برای جوانان فوتبال این کشور است و آنها از همین امروز با رویای صعود از این گروه و تکرار اتفاق خاص 20 سال پیش، در ذهن خود پرورش خواهند داد.

دیگر خبرها

  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند