Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:16:34 GMT

تیم فوتبال شهرداری همدان با سه بازیکن به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۱۶۰۶

تیم فوتبال شهرداری همدان با سه بازیکن به توافق رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد شادکام مهاجم سابق تیم‌های صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم گل گهر سیرجان گل ریحان البرز و رایکای بابل با امضای قراردادی به شهرداری همدان پیوست.

همچنین سیاوش بهرامی و سجاد برخورداری ۲ بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری همدان هستند که پس از توافق نهایی با مدیران این باشگاه قراردادهای خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون مجید شعبانی مدافع فصل قبل شهرداری همدان قرارداد خود را تمدید کرده است ضمن اینکه رامین آقالو مدافع سابق تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران و مس شهربابک و فصل گذشته پارس جنوبی جم به همراه سیدامیرحسین امیری هافبک سابق تیم‌های پیکان تهران، ماشین‌سازی تبریز و نفت مسجدسلیمان با امضای قراردادی رسمی به شهرداری همدان پیوستند.

حسین کاظمی (مدافع) ، مجید شعبانی (مدافع) ، مرتضی کرمی (هافبک) و پیمان حشمتی (مدافع چپ) بازیکنانی هستند که هفته گذشته با تیم شهرداری همدان قرار داد خود را تمدید کردند.

مسعود رمضانی نیز اولین بازیکن جدید جذب شده در تیم شهرداری همدان بود، این بازیکن فصل قبل در تیم پاس همدان فعالیت داشت.

شهرداری همدان امسال با سرمربیگری احمد جمشیدیان در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور دارد.

برچسب‌ها فوتبال شهرداری همدان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شهرداری همدان همدان فوتبال شهرداری همدان همدان شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد

منچستریونایتد به شدت نیاز به تقویت تیمش در مرکز خط دفاعی دارد.

مارک گوئهی به دنبال جدایی از کریستال پالاس است و منچستریونایتد و آرسنال علاقه‌مند به جذب این مدافع در نقل و انتقالات تابستانی هستند.

طرفداری | طبق گزارش روزنامه تایمز، کریستال پالاس انتظار دارد که مدافع کلیدی خود را در تابستان امسال از دست بدهد، چرا که او مورد توجه شیاطین سرخ و توپچی‌ها قرار گرفته است. این مدافع میانی ۲۳ ساله طی دو سال گذشته مورد توجه بوده است و در حالی که تابستان گذشته در پالاس ماند، حالا انتظار می‌رود که او سرانجام در این تابستان به تیم دیگری منتقل شود. طبق گزارش‌ها، گوئهی به دلیل پتانسیل بالایش و باقی ماندن دو سال از قراردادش، با قیمتی بیش از ۵۵ میلیون پوند در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

گوئهی که محصول آکادمی چلسی است، سه سال پیش با مبلغ ۱۸ میلیون پوند به پالاس پیوست. گفته می‌شود چلسی حق برابری با پیشنهادهای سایر تیم‌ها را دارد، اما بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها علاقه‌ای به جذب مجدد این مدافع داشته باشند.

این مدافع میانی در ماه فوریه تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و حالا امیدوار است قبل از پایان فصل به میادین بازگردد؛ زیرا او می‌خواهد در لیست تیم ملی انگلیس برای مسابقات یورو 2024 قرار گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد