Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@23:00:12 GMT

با بریس هری کین؛ تاتنهام بالاخره به یک جام رسید(عکس)

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۲۱۲۴

با بریس هری کین؛ تاتنهام بالاخره به یک جام رسید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که این روزها در دوران آماده‌سازی پیش‌فصل به سر می‌برد امروز به شهر گلاسکو در اسکاتلند رفت تا دیداری با تیم رنجرز انجام دهد. این دیدار با عنوان مموریال کاپ برگزار می‌شد و در پایان مسابقه جامی به این عنوان به تیم پیروز تعلق می‌گرفت.

با شروع دیدار دو تیم در ورزشگاه خانگی رنجرز، استادیوم ایبراکس، نیمه اول، نیمه تیم اسکاتلندی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجرز با گلی که کولاک در دقیقه اول به ثمر رساند موفق شد این نیمه را با پیروزی به پایان برساند.

در نیمه دوم، آنتونیو کونته دست به تغییراتی مهم زد و چند بازیکن مهم تیمش را روانه میدان کرد. کاپیتان تاتنهام، هری کین، در دقیقه 50 دروازه حریف اسکاتلندی را باز کرد تا دو تیم با تساوی به کار خود ادامه دهند. هری کین شش دقیقه بعد بار دیگر دروازه حریف را باز کرد تا در این مسابقه بریس کرده باشد.

دو تغییر مهم تاتنهام بعد از این گل انجام شد و آنتونیو کونته، ریچارلیسون، خرید برزیلی جدید تیمش و ایوان پریشیچ را در دقیقه 60 وارد میدان کرد. در دقیقه 71، کلمنت لنگله، دیگر بازیکن تازه جذب شده تاتنهام هم وارد میدان شد تا در دقایق باقی‌مانده به حفظ برتری تیمش کمک کند.

بازیکنان تاتنهام در پایان بازی و پیروزی مقابل رنجرز، جامی به یادگار دریافت کردند. این جام عنوان مموریال کاپ را بر خود داشت. تاتنهام مدتها است نتوانسته جامی بدست بیاورد. هواداران امیدوارند این جام برایشان خوش یمن باشد و در فصل آینده دوران بی‌جامی این تیم به پایان برسد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست

نیمه اول دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که نیمه اول این دیدار با پیروزی 2 بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست