Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نجف اشرف و کربلای معلی دو نشست جداگانه با حضور مسئولان امنیتی، خدماتی و عتبات مقدسه به منظور تدوین برنامه ویژه ماه محرام‌الحرام امسال برگزار کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، استان‌های کربلای معلی و نجف اشرف دو نشست جداگانه برای بررسی آمادگی ویژه به مناسبت ماه محرم الحرام با حضور مسئولان امنیتی، دفاعی و شهری برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استان کربلای معلی گفت: بررسی برنامه‌های تدوین شده توسط مسئولان کربلای معلی ویژه مراسم امسال ماه محرم الحرام و مراسم میلیونی سال‌های آینده انجام شد.
جاسم الفتلاوی افزود: در این نشست همچنین برنامه‌های آینده برای تسهیل در تردد زائران به کربلای معلی هنگام مراسم میلیونی اربعین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: مقدمات اولیه برای مراسم ماه محرم الحرام امسال به منظور تضمین فراهم شدن همه امکانات رفاهی زائران از جمله حمل و نقل، خدمات و آمادگی‌های امنیتی انجام شد.
در این نشست حازم الحفاظی معاون وزیر حمل و نقل، نمایندگان حشدالشعبی، وزارت برق و بهداشت، عتبات مقدسه و نمایندگان استان‌های نجف اشرف، قادسیه، بابل، بغداد و واسط شرکت کردند.
در همین حال، هاشم الکرعاوی معاون اول استانداری نجف اشرف گفت: نشستی برای بررسی آمادگی ویژه مراسم محرم الحرام و اربعین با حضور مسئولان و نمایندگان فرماندهی پلیس، دفاع شهری، بهداشت، برق، آب، فاضلاب، محصولات نفتی، شهرداری‌ها و رئیس هیأت موکب‌های حسینی در نجف اشرف برگزار شد.
الکرعاوی افزود: این نشست با هدف تکمیل و آماده سازی همه آمادگی‌های امنیتی، سازمانی، لجستیکی ویژه ماه محرم الحرام و با هماهنگی آستان مطهر علوی، زیارتگاه‌های این استان و فرماندهی لشگر رزمی امام علی (ع) برگزار شد. همچنین اتاق عملیات ویژه برای مراسم محرم تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نجف ماه محرم الحرام کربلای معلی نجف اشرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز