Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@09:41:58 GMT

هشدار جدی به خانم ها در مورد حساسیت به ریمل

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۲۵۱۹

هشدار جدی به خانم ها در مورد حساسیت به ریمل

هر نوع علامت حساسیت به ریمل + درمان و پیشگیری روش های درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش  از داروهای ضد حساسیت استفاده کنید درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش با استفاده از کمپرس سرد از قطره های چشمی استفاده کنید هر 3 ماه یکبار لوازم آرایش خود را عوض کنید از لوازم آرایش ضد حساسیت استفاده کنید طرز آرایش چشم خود را تغییر دهید در نزدیکی پایه چشم ریمل نزنید داخل چشم را خط چشم نکشید هرگز با آرایش نخوابید و در انتهای روز آرایش خود را پاک کنید از خیار برای درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش استفاده نمایید هر نوع علامت حساسیت به ریمل + درمان و پیشگیری

به گزارش اقتصاد آنلاین، شما هم اگر چشمان حساسی دارید و برای آرایش چشمان خود با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، مطالعه این بخشرا به هیچ عنوان از دست ندهید؛ چرا که به معرفی سریع ترین و بهترین راه های درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روش های درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش

بدون شک روش های مختلفی برای درمان حساسیت چشم به لوازم آرایشی وجود دارد که در ادامه به 8  مورد از موثرترین آن ها اشاره نموده ایم.

 از داروهای ضد حساسیت استفاده کنید

یکی از روش های درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش ، استفاده از داروهای ضدحساسیت می باشد. بنابراین اگر چشمان حساسی دارید، به راحتی می توانید از چنین داروهایی برای بهبود اوضاع چشمان خود در حین آرایش بهره ببرید. آنتی هیستامین یکی از بهترین داروهای ضدحساسیت می باشد که تاثیر فوق العاده ای در رفع خارش و آبریزش چشمی دارد و شرایط را برای آرایش راحتتر چشم فراهم می آورد. تنها نکته ای که در استفاده از این گونه داروها برای درمان حساسیت چشم به مواد آرایشی باید توجه داشته باشید، این است که این داروها را به هیچ عنوان نمی توانید به صورت روزانه و مرتب استفاده کرده و فقط در مواقع ضروری از آن ها کمک بگیرید.

درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش با استفاده از کمپرس سرد

کمپرس آب سرد این قدرت را دارد تا هر گونه حساسیتی را تسکین دهد. بر همین اساس می تواند در درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش هم کمک شایانی نماید. برای این کار می توانید یا از کمپرس های سرد آماده برای چشمان خود استفاده کنید یا یک پارچه تمیز را درون آب سرد غوطه ور کرده و آن را به مدت 10 دقیقه روی چشم های خود قرار دهید. هنگامی که این کار را به دفعات تکرار نمایید، شاهد درمان حساسیت چشم خود به لوازم آرایش خواهید بود.

از قطره های چشمی استفاده کنید

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید، که به ریمل و سایر لوازم آرایشی حساسیت دارید و چشمانتان حین آرایش یا بعد از آن، قرمز شده و دچار خارش و آبریزش می شود، از قطره های چشمی غافل نشوید. قطره های چشمی یکی از بهترین روش ها برای درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش می باشند و به طرز فوق العاده ای می توانند، مانع ظاهر شدن هر گونه حساسیتی اعم از قرمزی، خارش و… گردند. انوع مختلفی از قطره های آلرژی چشمی وجود دارد که برخی از آن ها را می توانید به راحتی و بدون نسخه از داروخانه ها تهیه نمایید، اما برای تهیه برخی از این قطره ها، حتما به یک نسخه از تجویز دکتر نیاز خواهید داشت. توجه داشته باشید که اگر از این گونه قطره ها برای درمان حساسیت چشم به انواع لوازم آرایش مانند ریمل استفاده می کنید، حداقل 15 الی 30 دقیقه قبل از ریمل زدن به چشمان خود قطره بزنید تا در این زمان قطره ها بتوانند اثر خود را روی چشم هایتان بگذارند.

استفاده از قطره های چشمی برای افرادی که به برخی لوازم آرایش مانند ریمل یا خط چشم حساسیت دارند، بهترین گزینه درمان است.

هر 3 ماه یکبار لوازم آرایش خود را عوض کنید

همانطور که می دانید یکی علت های اصلی حساسیت چشم به هنگام آرایش، استفاده از لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته و فاسد می باشد. بنابراین اگر چشمان حساسی دارید یا به دنبال پیدا کردن راهی برای درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش هستید، حتما هر 3 ماه یک بار لوازم آرایش خود به خصوص سایه ها، ریمل ها و خط چشم های خود را عوض کنید. درست است که یک سری از این لوازم مانند سایه ها که ساختاری شبیه کرم پودر دارند، دارای عمر طولانی تری هستند، اما از آن جایی که با حساس ترین بخش بدن یعنی چشم ها سرو کار دارند، بهتر است زود به زود تعویض شوند. به عنوان مثال حساسیت به ریمل که بسیار هم در میان بانوان شایع است، عمدتا به دلیل مناسب بودن محیط ریمل ها برای رشد باکتری و انتقال آن به چشم رخ می دهد. در صورت تمایل به آشنایی با نشانه های لوازم آرایش فاسد می توانید به مقاله ما در وبلاگ میس و مستر مراجعه نمایید.

از لوازم آرایش ضد حساسیت استفاده کنید

استفاده از لوازم آرایشی ضد حساسیت از آسان ترین روش ها برای درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش می باشد. درست است که روی بسته بندی این گونه محصولات برچسب ضد آلرژی درج می شود، اما با این حال هنوز استاندارد مشخصی برای درج این برچسب روی محصولات آرایشی وجود ندارد. بنابراین لزوم درک ضدحساسیت بودن یک محصول آرایشی، توجه به فرمولاسیون آن می باشد. بر همین اساس اگر به دنبال خرید یک ریمل ضد حساسیت چشم یا سایر محصولات ضد آلرژی هستید، باید به ترکیبات آن محصول توجه کرده و از خرید محصولات آرایشی حاوی کارمین (Carmine) خودداری نمایید.

کارمین از جمله موادی است که به واسطه ایجاد سایه های قرمز رنگ در فرمولاسیون لوازم آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد و به خاطر خاصیت اسیدی بودن، می تواند محرک خطرناکی برای چشم های حساس باشد. بر همین اساس ممکن است علت حساسیت به خط چشم نیز بر اثر استفاده از خط چشم های رنگی باشد. بنابراین تا حد ممکن از ریمل ها و خط چشم های کاملا سیاه استفاده کنید تا هیچ گونه کارمین یا سایر مواد تحریک کننده دیگری در ترکیبات آن ها وجود نداشته باشد. با این حال یادتان باشد، هیچ یک از لوازم آرایشی نمی توانند به صورت قطعی و صد در صد ضدآلرژی باشند و به درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش کمک نمایند.

طرز آرایش چشم خود را تغییر دهید

یکی از مهم ترین اقداماتی که به درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش کمک می کند، تغییر دادن نحوه آرایش چشم می باشد که در ادامه به دو مورد از موثرترین آن ها اشاره کوتاهی شده است.

در نزدیکی پایه چشم ریمل نزنید

اولین و ساده ترین تغییری که می توانید برای درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش در نحوه آرایش خود ایجاد کنید، این است که تا جای ممکن، ریمل را در نزدیکی پایه چشم و به ریشه مژه های خود نزنید و سعی کنید بیشترین تمرکزتان به وسط و سر مژه ها باشد. با چنین کاری به راحتی می توانید از بروز هر گونه قرمزی، خارش و آبریزش چشم که از علامت حساسیت به ریمل به حساب می آیند هم جلوگیری نمایید.

داخل چشم را خط چشم نکشید

بدون شک همه ما همواره به دنبال ترفندهای آرایشی برای درشت تر به نظر رسیدن چشم های خود هستیم و بیشترین توصیه ای که در این رابطه از سوی میکاپ آرتیست ها دریافت کرده ایم این است که گوشه راخلی چشم را با مداد سفید خط چشم بکشیم. در حالی که انجام چنین کاری به ویژه در افرادی که چشم های حساسی دارند، باعث بروز حساسیت می شود. بنابراین این گونه افراد برای درمان حساسیت به برخی لوازم آرایش مانند خط چشم به هیچ عنوان نباید داخل چشم خود را خط چشم بکشند.

استفاده از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته می تواند باعث ایجاد حساسیت های شدید در پوست و چشمان شما شوند و شما را مجبور به انجام فرآیند درمان نمایند.

هرگز با آرایش نخوابید و در انتهای روز آرایش خود را پاک کنید

همیشه این توصیه را از طرق مختلف دریافت کرده ایم که هرگز نباید با آرایش بخوابیم. اما به راستی دلیل آن چیست؟

همانطور که می دانید، مژه ها وظیفه محافظت از چشم های ما در برابر گرد وغبار، آلودگی و آلاینده های محیطی را برعهده دارند. بنابراین وقتی با مژه هایی ریمل دار به خواب می رویم، این مواد زائد با مواد آرایشی روی مژه ها ترکیب می شوند و باعث بروز عفونت های متعددی می گردند که این عفونت ها خود را به صورت قرمزی، خارش و پف کردگی چشم نشان می دهند. اکنون که به دلیل این توصیه مهم پی بردیم، لازم است تا برای درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش حتما آرایش خود را قبل از خواب پاک نماییم.

توجه داشته باشید که برای پاک کردن آرایش چشم ها و مژه ها از بهترین پاک کننده صورت استفاده کنید و از استفاده از نمونه های تقلبی آن به شدت خودداری نمایید؛ چرا که لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی خود یکی از عوامل بروز حساسیت های چشمی می باشند.

برای پاک کردن آرایش چشمانتان، پاک کننده آرایش را روی پنبه تمیزی بزنید. سپس چشم خود را ببندید و پنبه را برای 10 ثانیه روی مژه ها بگذارید و سپس به آرامی چشم را تمیز کرده و هرگز چشم خود را به هنگام آرایش نمالید. این روش باعث می شود تا گام مثبتی در راستای درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش بردارید.

از خیار برای درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش استفاده نمایید

خیار به واسطه خواص ضدعفونی کنندگی و آنتی اکسیدانی که دارد، به خوبی می تواند به درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش کمک کند و سبب کاهش التهابات و تحریک چشم گردد. در کنار چنین خواصی، خیار طبیعت خنک کننده ای هم دارد که با تکیه بر همین طبیعت خود می تواند اثر تسکین بخشی روی چشم ها داشته باشد.

برای بهره بردن از چنین خواصی لازم است تا مقداری خیار را بشوئید و به صورت حلقه ای برش بزنید، سپس به مدت 20 دقیقه درون فریز قرار دهید. سپس از فریز دربیاورید و به مدت 10 دقیقه روی چشمان خود قرار دهید، این کار را 4 یا 5 بار در روز تکرار کنید. پس از آن خواهید دید که چگونه خیار به طرز شگفت آوری باعث درمان حساسیت چشم به لوازم آرایش خواهد شد.

 

منبع: میس و مستر لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر حساسیت اخبار سلامت ریمل حسیاست چشمی اخبار مرتبط ریمل خشک شده را مثل روز اول قابل مصرف کنید + ۴ روش ۱۴۰۱/۴/۶ تمام علت و دلایل ریزش مژه و راههای توقف ریزش مژه ۱۴۰۱/۳/۲۲ اشتباهات آرایشی خانم ها که آقایان را فراری میدهد + عکس ۱۴۰۱/۳/۱۶ چگونه ریمل ضد آب را بدون آسیب به مژه پاک کنیم؟ ۱۴۰۱/۳/۳ حساسیت فصل بهار قابل درمان است؟ ۱۴۰۱/۲/۱ فرق حساسیت فصلی با کرونا چیست؟ ۱۴۰۱/۱/۳۱ آخرین ویدیو ها توصیه های کرونایی رییس جمهور برای ایام محرم + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۲۱:۵۹ هنوز آماری از خسارت های زلزله در دسترس نیست ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۲۱:۴۸ روایت اعتیاد یک خانم با تشویق همسرش در ۱۶ سالگی ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۲۱:۱۸ عذرخواهی مردی که با خواهران منصوریان کتک کاری کرده بود! + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۲۰:۲۴ هفت خوان جدید برای قیمت گذاری کالاها ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۱۹:۵۷ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال صرافی والکس خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۲:۱۱ هشدار جدی به خانم ها در مورد حساسیت به ریمل ۲۲:۰۸ سردار آزمون با قرارداد ۲ ساله به استقلال پیوست ۲۲:۰۴ تریلر جان ویک ۴ منتشر شد ۲۱:۵۹ توصیه های کرونایی رییس جمهور برای ایام محرم + فیلم ۲۱:۵۲ اصول تغذیه ای در گرم ترین روزهای سال ۲۱:۲۶ هر رنگ لباس زنانه رو با چه مدل کفشی ست کنیم؟ ۲۱:۱۵ خوردن برنج دلیل عمر بالای ژاپنی هاست؟ ۲۱:۰۱ خطر باورنکردنی مصرف قرص ویتامین! ۲۰:۵۸ صدور حکم بازداشت برای امین فردین ۲۰:۵۲ چه زمانی لرزش دست ها خطرناک است؟ ۲۰:۳۶ نتایج ثبت نام وام ضروری بازنشستگان، مشخص شد ۲۰:۳۰ سایه روابط ایران و روسیه بر سر مذاکرات برجام ۲۰:۲۸ کاهش درد میگرن با یک تغییر غذایی ساده ۲۰:۱۹ ماجرای فیلم درختان خشک شده خیابان ولیعصر چیست؟ ۲۰:۱۳ سازوکار جدید تسهیلات ازدواج ابلاغ شد ۲۰:۱۲ شگرد فست فودی ها برای خشک نشدن خمیر پیتزا ۲۰:۱۱ واکنش وزارت ارشاد به خبر ممنوعیت حضور زنان در تبلیغات؛ فقط «استفاده ابزاری» از زنان ممنوع است ۱۹:۵۷ هفت خوان جدید برای قیمت گذاری کالاها ۱۹:۵۳ کپک رب، آبغوره و ترشی را چه کنیم؟ ۱۹:۵۳ آلمان به عکس یادگاری روسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه واکنش نشان داد ۱۹:۴۳ تهرانی ها منتظر بارش باشند ۱۹:۳۵ بهار امسال حدود ۲ میلیون‌ تن شیر گاو تولید شد ۱۹:۳۴ انتخاب زیورآلات متناسب با انواع رنگ پوست ۱۹:۲۰ افزایش بیش از ۸ درصدی مصرف برق صنایع نسبت به سال گذشته ۱۹:۱۷ بهترین وقت سال برای لایه برداری پوست صورت ۱۹:۱۴ کامیابی پژوپارس سوارها، ستاره کشاورزان در حال افول ۱۹:۰۶ تاثیر ۹۰ درصدی دوز یادآور در کاهش مبتلایان کرونا ۱۹:۰۰ ما اهل سختگیری و برخوردهای خشن و چکشی در فضای فرهنگی نیستیم ۱۸:۵۳ آب میوه ای ۵ برابر قوی تر از شربت سرفه ۱۸:۴۰ خداداد عزیزی برای جام جهانی قطر پست گرفت + عکس ۱۸:۳۵ علائم هشدار دهنده در در زبان بدن همسر ۱۸:۲۹ مشکل با سرمربی چلسی؛ بداخلاق و شکاک است! ۱۸:۲۶ ایلان ماسک مقصر زیان توییتر اعلام شد ۱۸:۲۱ واکسن آسترازنکا از چرخه تزریق خارج شد ۱۸:۰۹ شخصیت شناسی جالب از روی فرم چانه ۱۸:۰۹ افزایش تولید خودرو؛ خوشحال باشیم یا ناراحت؟! ۱۸:۰۰ قیمت جدید تلویزیون تی سی ال (جدول) ۱۸:۰۰ جدال صمت با دولت! ۱۷:۴۳ فرمول ساده برای تمیزکردن لوازم آشپزخانه ۱۷:۴۱ پیش بینی بورس؛ بازگشت به روند صعودی؟ / کاهش حاشیه سود شرکت‌ها با تشدید قیمت‌گذاری دستوری ۱۷:۳۸ ۵ شهر استان تهران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند ۱۷:۲۷ دود کردن اسپند واقعا فایده دارد؟ + خاصیت اسپند در طب سنتی ۱۷:۲۳ مردم شهرداران را مستقیم انتخاب می کنند؟ ۱۷:۲۱ «اسکنر» در ریش برای تقلب در کنکور! / تقلب در سال های قبل بیشتر بود، اما چرا اخبار آن امسال تا این حد پررنگ شد؟  ۱۷:۱۴ قیمت پراید به ۲۰۶ رسید! / امروز شیفت سایپایی‌ ها بود + جدول قیمت ۱۷:۱۳ ناکامی دوباره تیم مطرح ایتالیایی در جذب طارمی ۱۷:۰۷ مهرعلیزاده: به فائزه هاشمی گفتم بنده یک دکان را تعطیل کردم! ۱۷:۰۵ ادامه رکورد شکنی تورم نقطه به نقطه / عبور از شوک حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اما... ۱۶:۵۶ آشفتگی اسرائیل و ربوده شدن مداح «سلام فرمانده» ؟ ۱۶:۵۱ پوتین مقابل رهبری همچون کودکی دبستانی در برابر استادی مجرب و کار کشته، ادب و تواضع خاصی نشان داد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حساسیت اخبار سلامت ریمل قطره های چشمی لوازم آرایش لوازم آرایشی آرایش خود داروهای ضد چشم خود ۱۴۰۱ ۰۵ ۰۱ چشمان خود آرایش چشم روی چشم بر همین روش ها خط چشم مژه ها چشم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر

بهتر است از لوازم دکوری مختلف در دکور مغازه استفاده کنید و ویترین و قفسه های موجود را جذاب کنید. و بهتر است محصولات مان تنوع بالایی داشته باشد و ویترین و قفسه ها را با لوازم متنوع پر کنیم. از رنگ های شاد و پر انرژی در دکوراسیون مغازه به کار ببرید. و رنگ های روشن فضا را بزرگ تر نشان می دهد. از یک تم و سبک مشخص استفاده کنید، ابتدا تمام وسایل و لوازمی  که می خواهیم به کار ببریم را معلوم کنیم و بعد یک تم خاص برایشان در نظر بگیریم.

و توجه کنیم که دیوار و کف و سقف و نور پردازی و میز ها همه با هم سازگار باشند. از نور صحیح و مناسب استفاده کنیم تا مغازه را روشن و دلباز کند و لوازم خاص را برجسته تر نشان بدهد. از تابلو ها و بنر های جذاب و خلاقانه استفاده کنیم تا توجه بیشتر افراد را جلب کند.

اهمیت دکوراسیون در مغازه لوازم تحریر

طراحی دکوراسیون مغازه لوازم تحریر اهمیت زیادی دارد. یک طراحی مناسب و جذاب برای فروشگاه می تواند مشتریان را جذب کند، اعتماد آن ها را به فروشنده زیاد کند. طراحی مناسب می تواند از عوامل موثر در افزایش فروش باشد.

اگر از رنگ ها، نور پردازی، نمایش محصولات به صورت جذاب و مناسب استفاده کنیم می توانیم فضای فرهنگی و دلنشین برای خریداران ایجاد کنیم که به افزایش فروش خودمان هم کمک می کند. دکوراسیون مغازه لوازم تحریر زمانی می تواند تاثیر گذار باشد. که مشتریان تمام محصولات مورد نیازشان را به راحتی پیدا کنند. برای تعداد زیادی از مشتریان این نکته مهم است که وقتی به مغازه ای می روند تمامی لوازمی که احتیاج دارند را پیدا کنند و یکجا خریداری کنند. پس اگر به این مورد هم توجه کنیم باعث جذب  مشتریان می شویم و درآمدمان افزایش می یابد.

اصول طراحی دکوراسیون مغازه لوازم تحریر  

فروشگاه های لوازم تحریر یک مکان عمومی است که باید یک محیط مدرن و زیبا را برای مشتری ایجاد کند. و اولین باری که مشتری مغازه شما را می بیند، در آن حس مثبت ایجاد کند. پس طراحی دکوراسیون آن باید با دقت انجام شود. پس یک سری اصول را باید برای طراحی رعایت کنیم. بعد از این که مکان را انتخاب کردیم اولین موردی که باید روی آن تمرکز کنیم رنگ فروشگاه است.

برای رنگ دیوار ها از رنگ روشن و شاد استفاده کنید. چون اکثر مخاطبان جوان و کودکان اند. حتی می توانید از رنگ های خنثی هم استفاده کنید و با رنگ های شاد در چیدمان به کار ببرید. برای کف فروشگاه باید رنگی را انتخاب کنید که با دیوار ها تفاوت زیادی نداشته باشد و می توانید از لمینت چوبی استفاده کنید تا حس گرمی چوب به مشتری داده شود. برای نور پردازی از چراغ های آویز لوکس و زیبا استفاده کنید و آن ها را با رنگ هایی که با دیوار هارمونی دارند و چشم را اذیت نمی کنند بهره بگیرید، ترکیب لامپ های آفتابی و مهتابی انتخاب خوبی است. زاویه نور پردازی را هم باید رعایت کنید که به خوبی به محصولات بتابد. اگر سبک فروشگاه شما کلاسیک است باید شدت نور زیاد باشد.

اما اگر سقف فروشگاهتان مدرن است باید میزان نور متعادل باشد و زاویه نور بیشتر روی لوازم تحریر باشد و از رنگ ها هم طوری استفاده کنید که فضا را دلنشین کند. استفاده از لوازم دکوری در قفسه ها و هرجایی که فضای مناسب دارد هم مهم است. و آن دکوری که می خواهید به کار ببرید حتما باید با لوازم تحریر همخوانی داشته باشد و در ویترین از بهترین دکوری ها استفاده کنید تا مشتریان برای دیدن تمامی محصولات وارد مغازه تان بشوند.

نکات کلیدی در اجرای دکوراسیون 

یکی از بخش های جذاب و مهم مغازه، طراحی و چیدمان ویترین است. و برای مغازه لوازم تحریر باید سلیقه و خلاقیت هم به خرج دهیم تا ویترینی زیبا و جذاب طراحی کنیم و مخاطبان را به آن جذب کنیم. نکته مهم بعدی این است که باید برای این که مشتریان بتوانند به راحتی در فروشگاه قدم بزنند و دسترسی آسان به تمامی محصولات داشته باشند و حس خوب داشته باشند، از قفسه بندی درست و اصولی استفاده کنید تا دچار بی نظمی و نامرتبی در مغازه نشوید و مشتریان هم گیج نشوند. 

در نحوه چیدمان قفسه ها سعی کنید اول از همه راحتی و دسترسی آسان مشتری را در درجه اول قرار دهید. چیدمانی اصولی است که تفکیک برند، هارمونی رنگ و حجم و اندازه مناسب محصضولات را با هم داشته باشد. نکته مهم بعدی این است که محصولاتتان را کامل کنید. برای هر مشتری مهم است که وقتی وارد مغازه ای می شود تمامی کالاهای مورد نظرش را پیدا کند. در هر شرایطی باید رفاه حال مشتری را در اولویت قرار دهید. برای همین حتما از سبد های خرید دسته دار یا چرخ دار استفاده کنید تا آن ها به راحتی خرید کنند و با این کار خیالشان راحت باشد که احتمال افتادن لوازم تحریر و شکستن و خسارت دیدن و گم شدن آن ها به حداقل برسد.

ایده هایی برای دکوراسیون لوازم تحریر 

 

 

بسیاری از لوازم تحریری ها با استفاده از المان های بزرگ، ویترین و دکوراسیون خود را تزیین می کنند. مثلا می توانید از یک مداد و تراش بزرگ که دارای جذابیت بینایی زیادی است استفاده کنید و یا می توانید نمایش ساده و مینیمال داشته باشید. پس از یک پس زمینه یا استند ساده استفاده کنید و محصولاتتان را به نمایش بگذارید که در عین حالی که ساده است کم هزینه هم می باشد. 

می توانید از انواع لباس مدرن دخترانه و پسرانه در کنار کیف، کفش و لوازم تحریر بکار ببرید که می تواند مشتری را جذب خود کند.

از هارمونی رنگ ها استفاده کنید، به کار بردن رنگ هایی مثل زرد و آبی یک دکوراسیون عالی را ایجاد می کند. و در کنار این ترکیب رنگ ها از المان های تزیینی ساده و چند استند برای نمایش محصولاتتان استفاده کنید. می توانید روی شیشه مغازه یا دیوار های آن پوستر بچسبانید یا نقاشی های جذاب بکشید و این ایده هزینه کمی دارد ولی طرحی جذاب و شاد است.

خلاصه بندی 

دکوراسیون مغازه لوازم تحریر علاوه بر این که باید زیبا و خاص باشد باید راحتی مشتریان را هم در بر بگیرد. پس اصول و نکاتی که گفته شد را بکار ببرید و مطمئن باشید با رعایت آن ها به هدف خود می رسید. رنگ های مناسب به همراهی طراحی سقف مغازه باعث می شود محیط جذاب جلوه کند و محصولاتتان با ارزش تر به چشم بیاید. برای دریافت مشاوره رایگان جهت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه لوازم تحریر می توانید با کارشناسان شرکت طراحی داخلی ویستا آرشیتکت در تماس باشید.

دیگر خبرها

  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان | این خانم روان درمانگر سریال است یا...؟ | پاشنه آشیل «افعی تهران» | ببینید
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • علائم آلرژی فصلی را بشناسید + موادغذایی آلژی‌زاراهکار درمان خانگی
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • چرا شروع فصل بهار برای افراد آلرژی ایجاد می‌کند؟
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر