Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلیمن حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عصر امروز اول مردادماه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه در کنار نیروهای مخلص و وظیفه شناس مسلح کشور، طبق قانون اساسی ماموریت ویژه ای برای آن گذشته شده است.

او با اشاره به صفات سپاه اظهار کرد: سپاه در تکالیف منویات امامین انقلاب، تکلیف خود را انجام می دهد و همچنین شجاع است که سند شجاعت آنان، شهدای گلگون کفنی است که جان خود را نثار انقلاب کردند و این جریان شهادت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمان در ادامه درباره دشمن شناسی، نیز می گوید: سپاه توانسته در بین روایت در فتنه ها با بصیرت کامل ماموریت دفاع از انقلاب را انجام دهد. سپاه با این عظمت خار چشم دشمنان ما شده است لذا هجمه ها علیه سپاه پاسداران در رسانه های خود فروخته در صحنه بین الملل که در راستای اهداف دشمنان حرکت می کنند و این هجمه ها نشان می دهد که سپاه در ماموریت خود موفق بوده است.

امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که مکتب حاج قاسم سلیمانی ممیزات و مشخصاتی دارد، اظهار کرد: یکی از مشخصات مکتب حاج قاسم درس فداکاری در اجرایی شدن احکام دینی است و حرکت در مسیر اجرا شدن دستورات الهی است و همچنین تبعیت از ولایت فقیه و رهبری است و اخلاص در عمل، مبارزه جدی با هوای نفس و ... از دیگر ویژگی های این مکتب هستند.

سردار محمدعلی نظری

بیشتر بخوانید :

جدل داغ فعالان سیاسی در فضای مجازی / بازتاب های تغییر رئیس سازمان اطلاعات سپاه تحلیل روزنامه سپاه پاسداران از جابجایی حسین طائب

حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین شد

او عنوان کرد: امروز مراسم تکریم از چهره ای که در این سه سال او را خوب شناختید، سردار معروفی درس را از سردار شهید سلیمانی خوب یاد گرفته است و در هر جایی قرار بگیرد در خدمت مردم و ولایت و سرباز فداکار سپاه خواهد بود و امروز پرچم را به سردار نظری می دهد که چهره ای باانگیزه و با اخلاص است و برای او از خداوند توفیق روز افزون خواستارم.

حجت السلام عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این آئین گفت: سردار معروفی خلاق و پرتلاش هستند.

به گفته او، سردار حسین معروفی نقش خلاقانه ای در امور فرهنگی و اجتماعی استان کرمان داشت و در هر میدانی که انقلاب و سپاه نیاز داشت، ورود پیدا کرد و موفق بوده است و در همه میدان ها با جسارت ورود پیدا می کرد.

عربپور ادامه داد: فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان صیانت نفس و مناعت طبع داشت و تکلیف مدار و اطاعت محور بود.

در این مراسم از خدمت سردار حسین معروفی تجلیل و سردار محمدعلی نظری به عنوان فرمانده سپاه ثارالله کرمان معرفی شد.

۲۱۲۲۰

کد خبر 1654271

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حملات موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد سازمان اطلاعات سپاه پاسداران سپاه ثارالله استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا، به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901182

دیگر خبرها

  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود