Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

درخواست تسریع در پرداخت وام ودیعه مسکن
با سلام. من به هر بانکی در اصفهان برای وام ودیعه مسکن مراجعه می‌کنم می‌گویند برای ما ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا پیگیری کنید.

بلوکه شدن قسمتی از وام
۲سال پیش وامی از بانک اقتصاد نوین گرفتم مبلغ قابل توجهی از وام مرا مسدود کردند. درهمان سالی که بخشنامه اش به بانک‌ها صادر شد که حق مسدود کردن قسمتی از وام را ندارند. لطفا بررسی کنید.

وضعیت نامناسب جاده‌های جنگلی مازندران
جاده‌های جنگلی مازندران که برای گردش گران داخلی و خارجی است بسیار خطرناک بوده و با عرض کم و نداشتن علایم و دید مناسب برای رانندگان نا آشنا بسیار خطرناک است و عبور موتور سواران با حرکات نمایشی آماده حادثه است. پیگیری کنید.

فرسوده بودن برخی از اتوبوس‌های مشهد
با سلام با توجه به اینکه بار‌ها از طریق سامانه پیامکی و سایت باس مشهد اعتراض کردم، اما پاسخی دریافت نکردم. زمستان‌ها از سقفش آب چکه می‌کند و تابستان‌ها داخلش بسیار داغ است و کند راه می‌رود به علاوه بی نظمی در ساعت‌های رفت و آمد وجود دارد لطفا پیگیری کنید.

کمبود  آب شرب در بوشهر
درباره کمبود  آب شرب در شهر بوشهر گزارش تهیه کنید.

گلایه معلولان از تخفیف ندادن شرکت راه آهن رجا
ماده ۵ قانون حمایت از معلولان جهت تخفیف شرکت‌های هواپیمایی و راه آهن شرکت راه آهن رجا می‌تواند به معلولان تخفیف دهد، اما این شرکت چند سالی است که این قانون را اجرا نکرده است. چندین بار نامه نگاری و پیگیری کردیم، اما اقدامی صورت نگرفته است.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم سوژه های مردمی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه

ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از شهروندان قدرشناس شهر نخل تقی اظهار کرد: آبرسانی پایداری به عنوان اولویتی اجتناب ناپذیر همواره در دستور کار جدی شرکت آبفا استان بوشهر قرار دارد.

ابوالحسن عالی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: در همین راستا براساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با اورهال نمودن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد