Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسین دارسی گفت: سازمان بسیج رسانه در راستای تقویت جبهه انقلاب اسلامی تشکیل شده و با تلاش فراوان و انجام اقدامات مختلف، برای رسیدن به این هدف گام بر می‌دارد.

مسئول کانون بسیج رسانه اندیمشک می گوید: امروز با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر مسئله جهاد تبیین، باید بتوانیم با به‌کارگیری ظرفیت رسانه‌ها به این امر مهم بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هویت‌بخشی به خبرنگاران و اصحاب رسانه را از دیگر برنامه‌های پیش‌روی کانون بسیج رسانه اندیمشک برشمرد و گفت: با توجه به نقش اساسی که رسانه‌ها دارند، ما به دنبال تقویت ارتباط و تعامل میان رسانه‌ها و مسئولان هستیم چرا که متأسفانه تاکنون در شهرستان اندیمشک در این زمینه شاهد ساز و کار مناسبی نبوده‌ایم.

دارسی می گوید: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت مطالبه‌گری، برای نخستین بار در شهرستان اندیمشک نشست‌های مطالبه‌گری رسانه‌ای توسط کانون بسیج رسانه با حضور مسئولان و مدیران ادارات برگزار خواهد شد.

به گفته او با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به منظور تقویت و ارتقاء سطح سواد رسانه خبرنگاران و همچنین عموم علاقمندان، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی رسانه‌ای و هنری از جمله سواد رسانه، فضای مجازی، خبرنگاری، خبرنویسی، گزارشگری و عکاسی توسط کانون بسیج برگزار می‌شود.

مسئول کانون بسیج رسانه اندیمشک گفت: یک گروه جهادی رسانه‌ای با هدف پیگیری میدانی مطالبات و مشکلات مردم و همچنین انعکاس دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اقدامات مؤثر راه‌اندازی خواهد شد.

وی در ادامه با تشریح قالب‌ها و محور‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان خوزستان، از رسانه‌ها خواست همکاری لازم را جهت انتشار فراخوان این جشنواره و دعوت علاقه‌مندان به مشارکت در آن داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج رسانه کانون بسیج رسانه رسانه ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان

محمد خانچی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسات مدیریت بحران برای مقابله با خسارت های احتمالی بارش های اخیر از هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه هلی خدمت رسان خبر داد و افزود: بعد از اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی های پیش رو جلسات هماهنگی مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی در استانداری خوزستان آغاز و تمامی دستگاه های اجرایی به حالت آماده باش درآمده و تمامی امکانات آنها برای جلوگیری از خسارت بسیج شده اند.

خانچی عنوان کرد: امیدواریم بارش اخیر موجب برکات فراوانی برای استان و مقابله با تنش های آبی پایین دست کرخه شده و تابستان اخیر با کمترین مشکل سپری شود.

خانچی در ادامه به برداشت گندم اشاره کردو افزود: خوشبختانه با هماهنگی که در حوزه مدیریت کاشت و برداشت گندم امسال انجام پذیرفته شاهد برداشت قابل توجهی گندم در سطح استان هستیم و بارش های پیش رو موجب نگرانی هایی در حوزه محصولات برداشت شده و در حال برداشت گندم شده که با تدابیر استاندار و تشکیل قرارگاهی در حوزه معاونت اقتصادی شاهد هم گرایی و هماهنگی بیش از بیش دستگاه های اجرایی در سطح استان و کشاورزان و تشکل های مردمی حوزه کشاورزی بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: خوشبختانه شاهد شتاب گیری برداشت و انتقال محصولات برداشت شده به اماکن پوشیده و امن هستیم و امیدواریم در بارش های اخیر شاهد کمترین خسارت به کشاورزان اخیر باشیم.

کد خبر 6093964

دیگر خبرها

  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است