Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپرز باور دارد رفتار باواریایی‌ها به دور از اصول حرفه‌ای‌گری بوده است. 

آنتونیو کونته از مباحث مطرح شده پیرامون هری کین در بایرن مونیخ، دلخور شده است. 

طرفداری | به گزارش اسکای، پس از آن که اولیور کان به عنوان مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ به تازگی جذب کین را یک «رویا» دانست، یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی آن باشگاه، احتمال جذب این مهاجم انگلیسی را رد نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته در واکنش به این مباحث، پس از برد ۲-۱ تاتنهام مقابل رنجرز در دیداری دوستانه گفت:

نمی‌دانم چرا این طور شد. ما در تاتنهام موضع صریحی داریم. هری عضوی از پروژه ماست. او عضو بسیار مهمی از این پروژه‌ است و این‌ها همه شایعه هستند. در عین حال من دوست ندارم در مورد بازیکنان سایر باشگاه‌ها صحبت کنم. اگر چیزی بخواهم، آن را با باشگاه در میان می‌گذارم، نه رسانه‌ها. به نظرم این می‌تواند بی احترامی به باشگاه مقابل باشد. این روش من است. من چنین رویکردی در قبال بازیکنان سایر تیم‌ها دارم. 

گفتنی است که بایرن مونیخ پس از انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا، به دنبال جانشینی برای او می‌گردد.  

اخبار داغ 

حقوق نجومی مدیرعامل سپاهان لو رفت! علیرضا فغانی برای منچستر یونایتد سوت زد درآمد 70 میلیون یورویی رم و نیوبالانس از فروش پیراهن دیبالا در روز اول انتقاد گری نویل از استراتژی مالی بارسلونا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک به بایرن مونیخ نه گفته و قرار نیست جانشین توماس توخل شود: این بهترین امروز خبر برای طرفداران بایرن مونیخ است!

بایرن مونیخ پس از آنکه مشخص شد قرار نیست توخل فصل آینده در باشگاه بماند و باید به دنبال مذاکره با گزینه‌های مختلف باشد، سراغ مربیان مطرح اروپایی رفت.

ژابی آلونسو، هانسی فلیک و حتی یولیان ناگلزمان گزینه‌های مطرحی بودند که بایرن با آن‌ها وارد مذاکره شد اما هر کدام به روشی این پیشنهاد را رد کردند. در نهایت رالف رانگنیک از هفته گذشته به جدی‌ترین گزینه بایرن تبدیل شد.

سرمربی سابق منچستریونایتد در این باشگاه عملکرد قابل توجهی نداشت و اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی اتریش در انتظار مسابقات یورو 2024 است، به گزینه مورد علاقه باشگاه آلمانی تبدیل شد.

درحالیکه گمانه‌زنی‌ها در مورد توافق بین طرفین زیاد بود، پس از بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های بایرن و رئال مادرید، بیلد تایید کرد که رانگنیک پیشنهاد همکاری را پذیرفته و قرار است طرفین روز گذشته یعنی چهارشنبه درمورد جزئیات با هم  گفتگو کنند.

اینطور به نظر می‌رسد که دو طرف روی جزئیات قرارداد به توافق نهایی نرسیده‌اند. در همین رابطه کریستین فالک، خبرنگار بیلد، دقایق قبل در اکس(توییتر سابق) نوشت:"رالف رانگنیک به بایرن نه گفت و جانشین توماس توخل نمی‌شود! اتریش با مربی‌اش توافق می‌کند تا بماند."

به این ترتیب در حال حاضر پرونده مربیگری رانگنیک در بایرن بسته شده و شاید در روزهای آینده یا همین امروز نام گزینه جدید جانشینی توخل از رسانه‌های آلمانی گوش برسد.

دیگر خبرها

  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند