Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@17:13:00 GMT

اوج بار ۶۷ هزار مگاوات را پشت سر گذاشتیم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۲۸۹۴

اوج بار ۶۷ هزار مگاوات را پشت سر گذاشتیم

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: همچنان در اکثر شهرهای کشور هوای گرم و مصرف انرژی برق بالاست بطوری که امروز نیز اوج بار ۶۷ هزار مگاوات را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از صدا و سیما، مصطفی پیرپیران با بیان اینکه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۸ با گرم‌تر شدن هوا شاهد افزایش مصرف برق هستیم، اظهار داشت: از ساعت ۱۸ تا زمان تاریک شدن هوا مصرف برف مقداری کاهش می‌یایبد، اما با تاریک شدن هوا مجدداً شاهد اوج مصرف هستیم از این‌رو از مردم عزیز خواهش می‌کنیم همچون روزهای گذشته همیاری و همکاری با ما داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در ادامه به مردم توصیه کرد که در ساعات اوج مصرف از وسایل پرمصرف استفاده نکنند و استفاده از وسایل پرمصرف را به ساعت‌های کم مصرف شبکه انتقال دهند، همچنین با خاموش کردن حتی یک لامپ LD کم مصرف شرکت توانیر را در گذر از گرمای تابستان کمک و همراهی کنند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: همچنان در اکثر شهرهای کشور هوای گرم و مصرف انرژی برق بالاست بطوری که امروز نیز اوج بار ۶۷ هزار مگاوات را پشت سر گذاشتیم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با بیان اینکه شبکه برق کشور ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک دارد، تصریح کرد: اگر هر مشترک یک لامپ LD کم مصرف ۱۰ وات را خاموش کند حدود یک درصد از اوج مصرف کشور کاهش خواهد یافت و باعث می‌شود در ذخایر منابع آبی مشکلی پیش نیاید.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: مصرف برق ، افزایش مصرف برق ، شرکت توانیر ، صرفه جویی در مصرف برق

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مصرف برق افزایش مصرف برق شرکت توانیر صرفه جویی در مصرف برق معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضع احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ به ۱۲ درصد رسیده است.

محمد علیمهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید افزود: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران