Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:29:24 GMT

شکست اینتر در فرانسه؛ شب باخت تیم‌های میلان(عکس)

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۲۹۰۵

شکست اینتر در فرانسه؛ شب باخت تیم‌های میلان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان که خود را برای حضور پرقدرت در فصل آتی آینده می‌کند و در یک اردوی تدارکاتی در فرانسه به سر می‌برد، ساعاتی پیش در شهر لانس به مصاف تیم این شهر رفت.

سیمونه اینزاگی، در شروع این مسابقه دوستانه، تیمش را با دو مهاجم و پنج هافبک به میدان فرستاد. در شروع بازی خبری از حضور روملو لوکاکو، خرید جدید و بزرگ اینتری‌ها نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینزاگی، ادین ژکو و کورئا را به‌عنوان دو مهاجم به میدان فرستاد. پشت سر آنها خط هافبک پنج نفره اینتر متشکل از بروزوویچ، نیکولو بارلا، دامفریز، هاکان چالهان‌اوغلو، و لازارو بود.

بازی در نیمه اول افت و خیز چندانی نداشت و دو تیم برای رسیدن به نظم تاکتیکی مد نظر مربیان خود مشکلاتی داشتند. این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در اوایل نیمه دوم، اینزاگی دست به تغییر گسترده ترکیب خود زد و چندین بازیکن جدید را به میدان فرستاد. لوکاکو در این نیمه وارد میدان شد تا قفل دروازه لانس را برای اینتر باز کند.

اینتر در دقایق 61 و 62 مسابقه هفت تعویض داشت. چالهان‌اوغلو جای خود را به هنریک میختاریان داد، مارسلو بروزوویچ بیرون رفت تا کریستین اصلانی به جایش وارد زمین شود، ادین ژکو جای خود را به لائوتارو مارتینز داد، استفان دیفرای بیرون رفت تا دی آمبروزیو وارد میدان شود، و دامفریز جای خود را به رائول بلانوا داد. همچنین، خواکین کورئا زمین را ترک کرد تا روملو لوکاکو به‌عنوان مهاجم اول تیم وارد زمین شود.

با این‌حال شاگردان سیمونه اینزاگی هر چه تلاش کردند راهی برای باز کردن قفل دروازه لانس نیافتند. بازی می‌رفت با تساوی بدون گل به پایان برسد که اوپندا بازیکن لانس در دقیقه 90 مسابقه دروازه هندانوویچ را باز کرد تا اینتر، شهر لانس را با شکست ترک کند.

بازی در مجموع برابر دنبال شد و نمی‌توان گفت که هیچ‌یک از دو تیم برتری خاصی بر دیگری داشت و منصفانه‌ترین نتیجه در این بازی می‌توانست تساوی باشد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس

مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک سوار بر یک کشتی قدیمی راهی فرانسه شد.

به گزارش ایسنا، مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک در یونان روشن و 11 روز در سراسر یونان حمل شد. روز گذشته مشعل المپیک به مسئولان کمیته برگزاری بازی های المپیک پاریس تحویل داده شد.

مشعل المپیک دقایقی پیش سوار بر یک کشتی قدیمی سفر خود را به سمت فرانسه آغاز کرد. این کشتی در ماه می وارد بندر مارسی می‌شود و سپس در سراسر فرانسه حمل خواهد شد تا در نهایت وارد پاریس میزبان بازی‌های المپیک شود.

کشتی «بلم» که تنها چند هفته پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد، سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، میزبان آتی بازی‌های المپیک، آغاز کرد. در این کشتی پرچم کشورهای شرکت کننده در المپیک نیز نصب شده است.

مشعل المپیک هشتم می (۱۹ اردیبهشت) به بندر مارسی می‌رسد. انتظار می‌رود جمعیتی متشکل از 150 هزار نفر  برای دیدن مشعل المپیک بیایند.

کشتی حامل مشعل المپیک 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس