Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران با یادآوری اینکه بی مسئولیتی های قبل باعث اجاره نشین شدن مردم شده است، گفت:نسبت به نیاز مردم بی مسئولیت نیستیم و سالانه ساخت ۱۸۰ هزار مسکن را در شهر تهران آغاز می کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایران اکونومیست، علیرضا زاکانی در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت 3000 واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر تهران با بیان اینکه پیمان بستیم که مسئولیت پذیر باشیم، اظهار کرد: یکی از نکاتی که در مجموعه کلانشهر تهران مطرح است، نیاز به مسکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک نگاه غلط از قبل در کشور حاکم بود؛ اینکه کاری به نیاز مردم نداریم و خودشان را در کنار مردم نمی دیدند.دردی در زندگی مردم امروز حاکم است به دلیل بی مسئولیتی های قبل است.

وی افزود: اگر امروز یک میلیون مسکن در تهران کمبود داریم و سبب شده عمده مردم اجاره نشین شوند و برای اجاره بیش از 65 درصد را هزینه کنند.

وی با بیان اینکه 66 سال برای خانه دار شدن در تهران زمان نیاز است، اضافه کرد: امروز به برکت نظام اسلامی، دولت انقلابی و اهتمام رییس جمهوری و نیروهایی که خود را نوکر مردم می دانند این مسیر تغییر کرده و ریل گذاری جدیدی در کشور شروع شده است.

شهردار تهران تاکید کرد: درکنار دولت انقلابی، مسیری را انتخاب کردیم که نسبت به نیاز مردم بی مسئولیت نباشیم. در این راستا با یک حرکت جهادی ساخت سالانه 180 هزار واحد مسکونی را آغاز کنیم. با این کار خلا بی توجهی گذشتگان را جبران خواهیم کرد.

زاکانی تاکید کرد: در وزارت راه و شهرسازی این اهتمام را می بینم از قانون جهش مسکن بهترین استفاده را ببریم. باید بتوانیم تعهد مسکن را پاسخگو باشیم. از این رو شورای شهر تهران و شهرداری پایتخت امروز یکپارچه در صدد رفع این نیاز است.

وی افزود: باید نوسازی و ساخت مسکن را سرعت ببخشیم. همزمان به بی عدالتی هم نه می گوییم. بی توجهی به مناطق جنوبی شهر بی عدالتی است و بی شک بر خودمان لازم می دانیم حرکت های جدی در مناطق فوق‌العاده مستعد مانند منطقه 18 در پیشرفت و آبادانی انجام دهیم. 

وی با اشاره به اینکه رویکرد کمیسیون ماده 5 تغییر کرده است، اظهار کرد: این کمیسیون نه تنها به تکالیف قانونی خود توجه می کند، بلکه یک رویکرد جدی جدیدی را آغاز کرده و طرح های کالبدی موضوعی را شهر تهران دنبال می کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!

این روزها بنرهایی از جهان پهلوان تختی در سطح شهر تهران می‌بینید که روی آن عبارت "پای تختی هستیم" نوشته شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ البته این جمله می‌تواند چندوجهی خوانده شود و به قول شعرا و ادبا، جناس دارد اما فارغ از برداشت اهل پایتخت بودن یا پای آرمان های تختی ایستادن، موضوع علاقه شهرداری به استفاده از برند پهلوان پرآوازه کشتی جالب‌تر است. 

حسین زاکانی پدر شهردار فعلی تهران، بعداز انقلاب مسوول برگزاری مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی بود!

این مراسم هرساله در روز فوت غلامرضا تختی اسطوره پهلوانی و کشتی‌گیر سرشناس ایران در آرامگاه ابن بابویه برگزار می‌شود. در این تصویر، حسین زاکانی را در عکسی که بابک تختی فرزند جهان پهلوان در آن حاضر است، می‌بینید: 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟