Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز از ساعت 7 و نیم صبح در مسابقات پیش فصل، بارسلونا و رئال مادرید در آمریکا به مصاف هم خواهند رفت.

دیداری که انتظار می‌رود لواندوفسکی برای اولین بار پیراهن آبی‌اناری را برتن کند و مقابل رئال مادرید به میدان برود.

نشریه موندو لواندوفسکی را «کابوس سفید» رئالی‌ها دانست و از درخشش این بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا مقابل این تیم صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین و مهمترین عملکرد ستاره لهستانی مقابل رئال مادرید به لیگ قهرمانان اروپا فصل 2012-2013 بازمی‌گردد. زمانی که دورتموند با پوکر لواندوفسکی به برتری 4 بر یک در وستفالن رسید و در بازی برگشت با اینکه 2 بر صفر شکست خورد ولی راهی فینال لندن شد.  

لواندوفسکی در فصل 2012-2013 در مرحله گروهی مقابل رئال گلزنی کرد و با پیراهن بایرن مونیخ نیز یک بار توانست دروازه مادرید را باز کند.

در مجموع این بازیکن با تیم‌های دورتموند و بایرن مونیخ 8 بار مقابل رئال مادرید بازی کرد و 3 برد ،‌2 تساوی و 3 باخت رسید و 6 گل به ثمر رساند.

مهاجم جدید بارسلونا این فصل رقابتی بزرگ با بنزما بر سر آقای گلی خواهد داشت و حداقل 2 دیدار جذاب در فصل برگزار خواهد کرد. او امروز به عقیده رسانه‌ها در ترکیب اصلی نیست ولی در نیمه دوم وارد میدان خواهد شد و باید دید می‌تواند هفتمین گل خود مقابل کهکشانی‌ها به ثمر می‌رساند یا خیر؟

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا لواندوفسکی آمار لواندوفسکی رئال مادرید رئال مادرید مقابل رئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریس ساموئل اتوئو در شب پیروزی 3-2 مایورکا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو (لالیگا - 8 می، 2004) / فیلم

سال 2004 در چنین روزی، ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی سابق تیم مایورکا در دیدار مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو دو گل به ثمر رساند تا مایورکا با نتیجه 3-2 میزبان را شکست دهد.

دانلود (8.3MB)

دیگر خبرها

  • آمار امیدوارکننده برای بایرن مونیخ: توماس توخل در مادرید بدون باخت است
  • بریس ساموئل اتوئو در شب پیروزی 3-2 مایورکا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو (لالیگا - 8 می، 2004) / فیلم
  • آمار درخشان توخل: او به رئال نمی‌بازد!
  • واکنش آنری به انتقال احتمالی امباپه به رئال
  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز