Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات احداث پل روگذر فاضل آباد هم اکنون در حال اجرا بوده و کارگاه احداث، همه روزه به جز روزهای جمعه، فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: در حال حاضر این عملیات با ظرفیت ماشین آلات اداره کل راهداری به صورت امانی در حال اجراست.

وی افزود: تکمیل پل روگذر فاضل آباد نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است که برای تکمیل آن، به حضور و همکاری پیمانکار نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میقانی همچنین تصریح کرد: انتخاب پیمانکار هم اکنون مراحل قانونی خود را طی می‌کند و پس از مشخص شدن پیمانکار، پروژه به شرکت انتخاب شده واگذار می شود.

میقانی با بیان اینکه این پروژه از دو ماه پیش به اداره کل راهداری واگذار شده، تصریح کرد: طی این مدت دو میلیارد تومان اعتبار به منظور پیشروی احداث پل روگذر فاضل آباد، توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان صرف شده است.

کد خبر 5544643

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان مهدی میقانی بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا عکس استانها مشهد اردبیل سنندج خراسان رضوی عید غدیر 1401 جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی