Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی حاتمی‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعداد نانوایی استان را یکهزار و ۱۶۰ باب بیان کرد و افزود: دلیل اینکه هنوز ۲۲۰ نانوایی در استان به کارتخوان های جدید مجهز نشده اند وجود چند عامل نظیر نداشتن کد مالیاتی، عدم تطبیق کدمالیاتی به کدپستی ارائه شده ،مستاجر بودن مسئول نانوایی  و یا فوت صاحب نانوایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نصب این کارتخوان ها با هماهنگی اتحادیه های نانوایی استان و با توجه به کامل بودن اطلاعات آنها انجام می شود خاطرنشان کرد: دولت قصد دارد یارانه نان را از طریق دستگاههای کارتخوان در نانوایی‌ها به مصرف‌ کنندگان واقعی برساند، بنابراین قیمت آرد در زنجیره توزیع گندم تا تولید نان، آزاد می‌شود اما نان گران نمی‌شود و مردم نان را از طریق کارتخوانها با قیمت یارانه‌ای خریداری می‌کنند.

سرپرست معاونت توسعه و برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی یزد ادامه داد: در اجرای این طرح محدودیتی در تعداد فروش نان نداریم اما فروش تنها با استفاده از کارت بانکی امکان پذیر خواهد بود، در این روش نانوا، آرد را با قیمت واقعی دریافت کرده و به ازای تعداد نان‌های فروخته شده یارانه دریافت خواهد کرد.

حاتمی زاده با بیان اینکه ۱۵ درصد یارانه نان آخر هر شب به حساب نانوایان واریز می‌شود خاطرنشان کرد: نانوایان برای دریافت کارتخوان مد نظر باید کد رهگیری اقتصادی و کد ملی مشخص و رسمی داشته باشند.

سرپرست معاونت توسعه جهادکشاورزی یزد با بیان اینکه دریافت وجه نقد به ضرر نانوایان است افزود: در صورت دریافت وجه نقد یارانه نان به حساب نانوا واریز نمی‌شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی آرد کارتخوان یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی آرد کارتخوان وزارت جهاد کشاورزی آرد کارتخوان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران