Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیم طهماسبی در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه آمادگی کامل جهت پذیرش پروازهای ورودی حج تمتع امسال را داریم، بیان‌کرد: طبق اقدامات صورت گرفته قسمتی از پروژه گسترش و بهسازی ترمینال فرودگاه بیرجند جهت استفاده زائرین و تحویل بار به‌عنوان سالن ورودی زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

طهماسبی گفت: افزایش ظرفیت پارکینگ خودروها، افزایش چرخ دستی‌ها، زیباسازی محیطی و راه اندازی سامانه اطلاع رسانی حج تمتع ۱۴۰۱ در پرتال فرودگاه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین گروه از زائران خراسان جنوبی امروز دوم مرداد ماه ساعت ۱۳:۰۵ دقیقه وارد فرودگاه شهید کاوه بیرجند می‌شوند و پرواز دومین گروه هم ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه به زمین می‌نشیند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دو پرواز بعدی در روز سوم مردادماه وارد استان می‌شوند، یادآور شد: با توجه به شیوع موج جدید بیماری کرونا و رعایت ملاحظات، برای حفظ سلامتی و جلوگیری از انتشار کرونا امکان حضور مستقبلین و خانواده‌های حجاج در محل سالن ترمینال فرودگاه میسر نیست.

طهماسبی گفت: از کلیه بزرگواران خواستاریم حتی‌المقدور از مراجعه به فرودگاه خودداری کنند.

وی بیان‌کرد: واحد اطلاعات پرواز فرودگاه بیرجند به شماره ۱۹۹ به صورت ۲۴ ساعته طی این ایام آماده پاسخگویی در خصوص دریافت ساعت دقیق ورود پرواز و ارائه دیگر اطلاعات به مردم شریف استان خواهد بود.

کد خبر 5545455

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه پروازهای خارجی بیرجند بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا مشهد اردبیل عکس استانها جهرم خراسان رضوی سنندج سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748218

دیگر خبرها

  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام