Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر کمال حیدری توضیح داد: در فضای مجازی مطالبی گفته می‌شود که نیاز به اصلاح دارد زیرا سبب نگرانی مردم می‌شود. مجموعه وزارت بهداشت به جهت حفط سلامت مردم به هر شکلی که توانست واکسن وارد کرد و در عین حال به شکر خدا در زمینه واکسن‌های داخلی هم اقدامات مناسبی صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه مردم علی‌رغم دعوت ما برای تزریق دز یادآور واکسن کرونا استقبال زیادی نداشتند، تاکید ما تشویق مردم به تزریق واکسن بود تا به حدی از انتظار خود و پوشش بالای ۷۵ درصدی برای حفظ ایمنی مردم برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تاریخ انقضای آخرین محموله اهدایی واکسن آسترازنکا که نزدیک بود ۱۷ جولای بود اما مردم باید بدانند که مطلقا هیچ واکسن تاریخ مصرف گذشته‌ای تزریق نشده است.

وی افزود: هر واکسنی که وارد می‌شود در سامانه تیتک ثبت می‌شود و اگر تاریخ انقضای آن گذشته باشد به افراد تزریق نخواهد شد. در حال حاضر نیز ۲۰ میلیون واکسن ذخیره در انبارهای خود داریم.

حیدری گفت: واکسن‌های داخلی به اندازه کافی داریم و دیگر نیازی به واردات واکسن نیست و هیچ واکسن وارداتی از آبان ماه سال گذشته وارد کشور نشده است. هر واکسنی که وارد می‌شود در سامانه تی تک ثبت و اگر تاریخ انقضای آن گذشته باشد به افراد تزریق نخواهد شد.

او تاکید کرد: شرکت‌های تولید کننده واکسن در ابتدا یک مجوز مصرف اضطراری می‌گیرند و تاریخ مصرف بر روی واکسن به ثبت می‌رسد و پس از ارائه مستندات و بررسی آن توسط سازمان غذا و دارو تاریخ انقضای دوم بر روی لیبل درج می‌شود که این موضوع در خصوص واکسن پاستوکووک نیز پیش آمده است.در وزارت بهداشت سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت بهداشت واکسن تاریخ گذشته تاریخ انقضای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت غزه از آمار جدید شهدا ناشی از حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.

اشغالگران طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت کشتار جدید علیه خانواده ها در غزه شدند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که که طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۵۵ نفر شهید و ۲۰۰ نفر دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین وزارت بهداشت غزه بیان کرد که بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون ۳۴ هزار ۸۴۴ نفر شهید و ۷۸ هزار و ۴۰۴ نفر زخمی شده اند.

وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که برخی از شهدا و قربانیان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها بوده و اشغالگران از امدادرسانی به آن‌ها ممانعت می‌کنند.

کد خبر 6100524

دیگر خبرها

  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر رسید
  • جوابیه غذا و دارو در خصوص روغن های تاریخ مصرف گذشته
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • ماجرای محموله روغن آلوده و مسموم و تاریخ گذشته + واکنش وزارت بهداشت
  • آسیب مغزی و فلج جوان انگلیسی در پی مصرف گاز خنده
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • دفاع عجیب خبرگزاری دولت از قلیان پرعارضه اکسیژن
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان