Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:29:07 GMT

۷ شهرستان استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی گرفت

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۴۳۴۸

۷ شهرستان استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی گرفت

مشهود تقی لو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آمار مبتلایان به بیماری کرونا طی هفته های اخیر روند روبه رشد داشته است، گفت: رنگ بندی کرونایی در برخی از شهرستانهای استان تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه براساس آخرین آمار هفت شهرستان استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند، ابراز داشت: شهرستانهای زنجان، ابهر، خرمدره، طارم، ماهنشان، سلطانیه و خدابنده در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: تنها شهرستان ایجرود در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

تقی لو از افزایش بستری‌های کرونا در استان خبر داد و تاکید کرد: رنگ بندی شهرستانها براساس نوع رفتار مردم با کرونا تغییر می‌کند.

وی بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و افزود: از مردم درخواست می‌شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: زدن ماسک در مکان‌های شلوغ ضروری است و باید همه به این مهم توجه کنند تا شاهد فروکش شدن دوباره کرونا در استان باشیم.

تقی لو همچنین بر تزریق یادآور واکسن کرونا در استان تاکید کرد و افزود: مردم نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

کد خبر 5545510

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زنجان ویروس کرونا بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا مشهد اردبیل سنندج جهرم عکس استانها خراسان رضوی سیلاب استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان

بنای رخت‌شوی‌خانه یا مجموعهٔ تاریخی رخت‌شوی‌خانه در قلب بافت تاریخی شهر زنجان که منطبق بر حصار قدیمی شهر می‌باشد، در یک منطقهٔ پرتراکم مسکونی قرار دارد.این بنا در حال حاضر تعمیر و مرمت شده و به عنوان موزهٔ مردم‌شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند از آن بازدید کنند. مجموعه‌‌ ی تاریخی‌ رخت‌شوی‌خانه‌، در فهرست‌ آثار تاریخی ایران‌ به‌ ثبت‌ رسیده‌ است‌ به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076070 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!