Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@21:22:40 GMT

فرماندار اهواز استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۴۵۱۴

فرماندار اهواز استعفا داد

استعفای فرماندار اهواز از سوی ‌‌استاندار خوزستان پذیرفته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، مسعود فلاحی با اعلام این خبر که استعفای خود را از خردادماه تقدیم کرده و در نهایت پذیرفته شده است، علت استعفای خود را نبود مدیریت واحد و دخالت‌های مکرر در امور فرمانداری عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی افزود: نبود مدیریت واحد و دخالت‌ها در امور فرمانداری را مانعی برای خدمت‌رسانی به مردم می‌دانم و با این رویه نمی‌توان مشکلات را بر طرف کرد.

فرمانداری با استعفای عضو شورای سنندج موافقت نکرددومینوی تغییرات در شهرداری قزوین / 2 معاون شهردار در یک روز استعفا دادندیک عضو شورای شهر سنندج استعفا داد

پس از استعفای مسعود فلاحی مقدم ، در حکمی از سوی صادق خلیلیان استاندار خوزستان "عبدالرضا سعیدی نیا" به عنوان سرپرست فرمانداری اهواز منصوب شد. 

جلسه تودیع مسعود فلاحی فرماندار اسبق اهواز قرار است امروز برگزار شود.

به گزارش تسنیم وزارت کشور با انتصاب سعیدی نیا موافقت نکرده است.

انتهای پیام /331/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران زیر نظر مسعود شجاعی در این فصل احیا شد و آنها اکنون با انگیزه زیاد و شکلی دگرگون شده زیر نظر جوان‌ترین سرمربی لیگ تمرین می‌کنند.

هوادار در این هفته میزبان صنعت نفت آبادان است‌. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از حساسیت‌های بالایی برخوردار است و آبادانی‌ها باید مقابل هوادار که در هفته‌های اخیر هیچ شکستی را تجربه نکرده بودند قرار بگیرند.

هوادار امروز در زمین شماره ۲ آزادی تمرین با نشاطی را برگزار کردند. این تیم که در نیم فصل اول گزینه سقوط بود حالا وضعیت متعادلی در جدول دارد و به جمع هشت تیم جام حذفی راه یافته است.

بنفش‌ها با مسعود شجاعی طی ۱۳ بازی ۵ برد، ۶ تساوی و دو شکست را به ثبت رسانده‌اند که دو باخت آنها برابر دو تیم قدرتمند استقلال و تراکتور بوده است.

دیگر خبرها

  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند