Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن از عدم پایبندی ائتلاف سعودی به آتش بس نظامی و انسان دوستانه در یمن که از سوی سازمان ملل برقرار شده، انتقاد کرد.

وی تاکید کرد: تمدید مهلت این آتش بس باید به اجرای توافقات اقتصادی و مالی به ویژه موضوع حقوق کارمندان دولت که از سال ۲۰۱۶ به مشکل خورده، منوط شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن حبتور در ادامه تاکید کرد: مسئولان بانک مرکزی یمن در استان عدن (جنوب یمن) که از سوی ائتلاف سعودی منتصب شده اند، در اجرای سیاست های مالی و پایبندی به تعهدات شان در زمینه حقوق کارمندان دولت، کاملاً ناکام مانده اند.

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به مذاکرات میان صنعاء و دیگر طرف‌های درگیر بحران یمن که با میانجیگری پادشاهی عمان، برگزار می شود، افزود: ائتلاف سعودی و مزدورانش در پی استمرار تجاوزات علیه یمن در راستای تحقق اهداف خود هستند، آنها البته خواست ملت یمن برای پایان تجاوزات، برچیده شدن محاصره و احقاق حقوق شان را نادیده می گیرند.

گفتنی است آتش بس در یمن از دوم آوریل ۲۰۲۲ با میانجیگری سازمان ملل برقرار شده و براساس آن باید همه عملیات های تهاجمی زمینی، هوایی و دریایی متوقف شود. این آتش بس در دوم ژوئن گذشته بار دیگر به مدت دو ماه تمدید شد و در ماه آگوست آینده مجدداً در صورت توافق دو طرف باید تمدید شود.

کد خبر 5545593 محمدعلی تخت رونده

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن آتش بس یمن عربستان سعودی روسیه اوکراین عراق ایالات متحده امریکا ترکیه رژیم صهیونیستی جنگ اوکراین فلسطین سوریه ایران جو بایدن اتحادیه اروپا افغانستان ولادیمیر پوتین آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: کنسرت من و عمران فروزش به دلیل استقبال خوب مخاطبان دو شب دیگر تمدید شد. قرار بود ۱۹ اردیبهشت در تالار رودکی به صحنه رویم که به دلیل استقبال مخاطبان این کنسرت برای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت تمدید شد.

این هنرمند تاکید کرد: با شروع بلیت فروشی در مدت زمان کوتاه مجدد تمامی بلیت های این کنسرت فروش رفت در نتیجه تصمیم گرفتیم دو شب دیگر این کنسرت را تمدید کنیم.

این نوازنده پیانو در ادامه بیان کرد: با همکاری و همراهی بنیاد رودکی قرار است ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۱ نیز به صحنه رویم در نتیجه به مدت پنج شب به اجرای برنامه می پردازیم.

این هنرمند در در پایان گفت: در این کنسرت ها به همراه عمران فروزش نوازنده تنبک به صحنه می رویم و قطعاتی از همایون خرم که مخاطبان با آن خاطره دارند اجرا می شود. بخشی از این کنسرت ها نیز به اجرای قطعاتی از یوهان باخ و آثار خودم اختصاص دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی