Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان قائدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقه عکس قاب بهشت همزمان با ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری کلید خورد.

وی عنوان کرد: در این مسابقه در بخش عکاسی با دوربین ۱۸۳ فرم عکس به دبیرخانه ارسال شد که از این تعدا ۴۰ فرم از ۲۷ هنرمند به مرحله نهایی داوری راه پیدا کردند.

‌مدیر کل حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۱۲۶ اثر در بخش عکاسی با تلفن همراه به دبیرخانه تحویل داده شد، تصریح کرد: ۱۸ اثر از ۱۴ هنرمند به مرحله نهایی داوری راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی با اشاره به اینکه در اختتامیه این مسابقه در هر بخش از سه اثر برگزیده اصلی و سه اثر شایسه تقدیر تجلیل خواهد شد، گفت: اختتامیه مسابقه عکس قاب بهشت، پنجم مرداد ماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در حاشیه این اختتامیه نمایشگاه عکس چهار استاد پیشکسوت عکاسی چهارمحال و بختیاری برپا خواهد شد.

مدیر کل حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: آثار کریم منزوی، بهرام شمسی‌پور، ایوب پشتوار و احمد تاجی در این نمایشگاه برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

کد خبر 5545569

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ماه مبارك رمضان مسابقه عکاسی نمايشگاه عكس بوشهر ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا مشهد اردبیل سنندج جهرم خراسان رضوی سیلاب عکس استانها چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ امید کشور درشهرکرد
- برگزاری دوره مربیگری فوتسال در چهارمحال و بختیاری

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان