Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی‌رضا کریم زاد حق امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش بیمارستان مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) جهت ارائه خدمات مطلوب پزشکی و درمانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر اظهار کرد: یکی از رسالت‌های بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) ارائه خدمات درمانی باکیفیت با برخورداری از کادر مجرب پزشکی و درمانی است و در این مأموریت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر به‌عنوان هدف و خدمتی مقدس برای مجموعه دست‌اندرکاران بیمارستان تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) بر اساس آمار ثبت‌شده با بیشترین پذیرش بیماران از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عزیز همواره تلاش می‌کند تا کیفیت و تنوع خدمات پزشکی و درمانی خود را افزایش دهد، افزود: از عدم همراهی و عدم تعهد بیمه دی در قبال مطالبات بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) گله‌مندم و امیدواریم بیمه دی به فوریت بدهی خود را با بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) تسویه کند.

مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) با اشاره اینکه در فشار اقتصادی پیش رو تمام تلاش ما همراهی با دولت جدید است، بیان کرد:ما هم به سهم خود در تلاشیم تا از موانع عبور کنیم و کشور را به ساحل آرامش هدایت کنیم که در این مسیر هیچ‌گاه نباید توقع داشت تا سختی همه مشکلات بر دوش دولت جدید گذاشته شود و می‌طلبد بخش خصوصی به سهم خود باری از مشکلات دولت را بر دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۵۰ نفر بیمه‌شده تأمین اجتماعی در بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) مشغول بکار هستند، تصریح کرد: هرماه بیمارستان در قبال پرسنل و پزشکان تعهدات قانونی پرداخت حقوق و دستمزد دارد،  برخی بیمه‌های پایه و تکمیلی در قبال بدهی خود به بیمارستان که می‌تواند زنگ خطر مشکلات مالی و اقتصادی بیمارستان‌ها به صدا درآورد و هرگونه تعلل، زمینه به مخاطره افتادن وضعیت مالی بیمارستان را فراهم می‌کند.

به گفته مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) هزینه حقوق و دستمزد و هزینه‌های جانبی ماهانه بیمارستان‌ها ماهانه بسیار بالاست و هرگونه تعلل از سوی بیمه‌های تکمیلی نسبت به عدم پرداخت تعهداتشان، می‌تواند زنگ خطر حتی تعطیلی بیمارستان‌ها را به صدا درآورد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی بیمه‌های مکمل ازجمله بیمه دی از سال گذشته به بیمارستان بدهی دارند، یبان کرد:بدهی ۸۰ میلیارد ریالی بیمه دی مربوط به سال ۱۴۰۰ به بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) است و علی‌رغم بدهی سال گذشته بیمه دی به بیمارستان، در سال جاری هیچ‌گونه قرارداد جدیدی هم‌بسته نشده است، اما بیمارستان همچنان خدمات خود را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران که از بیمه مکمل دی برخوردار هستند ارائه داده است.

به گفته کریم زاد حق متأسفانه برای نخستین بار در تاریخ عملکرد بیمارستان حقوق بخشی از پرسنل در تیرماه در زمان مقرر پرداخت‌نشده است و به‌ناچار از ابتدای مردادماه همکاری ما با بیمه دی قطع خواهد شد و بیماران تحت پوشش بیمه دی، با پرداخت نقدی پذیرش می‌شوند.

وی با اشاره اینکه بخش اعظمی از مطالبات بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) از بیمه‌های تکمیلی استان مربوط به هزینه‌های دارو، تجهیزات و دستمزد پزشکان است، افزود: از عملکرد بیمه دی استان به‌شدت گله‌مندم و انتظار ما از بیمه دی همراهی با بیمارستان بوده اما آنچه مشهود است تمایلی از طرف مقابل برای ادامه این همراهی نمی‌بینیم، اما امیدواریم در روزهای آتی شاهد همراهی بیمه دی باشیم.

مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی قائم (عج) خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگر را خدمتی مقدس ارزیابی کرد و گفت: ۸۵۰ نفر از نیروهای بومی استان در بیمارستان مشغول به فعالیت هستند و قطعاً بیمارستان به هدف مقدس خود که خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و این راه را با توان بیشتر از پیش ادامه خواهد داد، اما از ارائه  خدمت به بیمه دی که اقتصاد و اشتغال بیمارستان را با مخاطره روبرو کرده است معذور خواهد بود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان قائم عج بیمه دی مطالبات بیمه ای معظم شهدا بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سیدرضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

وی افزود: در بحث برگزاری این کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده کرد.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان نیز از دیگر موارد ارزشمندی است که جزو آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی با اشاره به اینکه جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند، زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی دارد و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 748452

دیگر خبرها

  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید