Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: منابع اعتباری این حوزه در بخش‌های مختلف تبصره 18 و 16 قانون بودجه، بنیاد برکت، علوی، کمیته امداد، بهزیستی و دیگر بخش‌ها زمینه اجرا طرح‌های مختلف اقتصادی و اشتغال‌زایی در نقاط مختلف استان را فراهم کرده است.

استاندار بوشهر اعتبارات حوزه عمرانی استان بوشهر از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای و سازمان برنامه و بودجه را یک هزار و 400 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: این درحالی است که یک هزار و 377 میلیارد تومان از  محل مسئولیت‌های اجتماعی حوزه‌های زیر مجموعه وزارت نفت به استان بوشهر اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اختصاص 600 میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های راهداری با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خبر داد و افزود: امسال ساخت 10 هزار واحد مسکونی در استان بوشهر در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده است که بیش از 5 هزار میلیارد تومان در این طرح سرمایه‌گذاری می‌شود.

محمدی زاده تولید انرژی خورشیدی را یکی از طرح‌های مهم برای اشتغال‌زایی و جبران کمبود برق دانست و خاطر نشان کرد: اجرا این طرح در منازل با توجه به وجود تجهیزات آن در داخل کشور و تجربه لازم می‌تواند تحول مهمی ایجاد کند.

استاندار بوشهر اجرا طرح پرورش ماهی در قفس را یکی دیگر از ظرفیت‌های استان دانست و خاطر نشان کرد: این طرح در مقیاس کوچک 15 و 20 تنی در روستاهای ساحلی استان بوشهر تدوین شود و با نصب قفس در عمق 8 تا 9 متر دریا تحول مهمی در تولید، اشتغال و درآمد پایدار فراهم می‌کند.

محمدی‌زاده اضافه کرد: با اجرا 30 هزار فرصت شغلی در سال جاری در بخش‌‌های مختلف مشکل بیکاری در استان بوشهر برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد محمدی زاده پرورش ماهی ساحل روستا انرژی خورشیدی میلیارد تومان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • لحظه تصادف گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی از چند نمای مختلف | ویدئو
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی