Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز یکشنبه به نقل از احمد محمدی‌زاده در جلسه کارگروه اقتصادی و اشتغال این استان اعلام کرد: امسال منابع اعتباری استان بوشهر در حوزه‌های اقتصادی و تولیدی افزایش یافته و منابع این حوزه در بخش‌های مختلف تبصره ۱۸ و ۱۶ قانون بودجه، بنیادهای برکت، علوی، کمیته امداد، بهزیستی و دیگر بخش‌ها زمینه اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی و اشتغال‌زایی در سراسر استان را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتبارات حوزه عمرانی استان بوشهر از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای و سازمان برنامه و بودجه یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است.

استاندار بوشهر یادآور شد: یکهزار و ۳۷۷ میلیارد تومان نیز از  محل مسئولیت‌های اجتماعی حوزه‌های زیر مجموعه وزارت نفت به این استان اختصاص یافته است.

محمدی‌زاده گفت: همچنین امسال ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده است که بیش از پنج هزار میلیارد تومان در این طرح سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی اضافه کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان نیز برای اجرا طرح‌های راهداری با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به استان بوشهر اختصاص یافته است.

محمدی‌زاده اعلام کرد: با ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری در بخش‌های مختلف، مشکل بیکاری در استان بوشهر برطرف می‌شود.

استاندار بوشهر عنوان کرد: تولید انرژی خورشیدی یکی از طرح‌های مهم برای اشتغال‌زایی و جبران کمبود برق است و اجرای این پروژه‌ها در منازل با توجه به وجود تجهیزات آن در داخل کشور و تجربه لازم می‌تواند تحولی مهم ایجاد کند.

محمدی‌زاده افزود: پرورش ماهی در قفس یکی دیگر از ظرفیت‌های بوشهر است که می‌توان طرح‌هایی در مقیاس کوچک ۱۵ و ۲۰ تنی در روستاهای ساحلی این استان تدوین کرد و با نصب قفس در عمق ۸ تا ۹ متری دریا گامی مهم در راستای تولید، اشتغال و درآمد پایدار برداشت.

برچسب‌ها بوشهر استانداری بوشهر توسعه اقتصادی اشتغال زایی احمد محمدی زاده اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر توسعه اقتصادی بوشهر استانداری بوشهر توسعه اقتصادی اشتغال زایی احمد محمدی زاده اعتبار میلیارد تومان استان بوشهر محمدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح تندگویان در مردادماه سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران امروز در حاشیه آیین افتتاح تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخاردر جمع خبرنگاران در رابطه با‌ آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان اظهار کرد‌: این پروژه به حسب شرایط تاسیساتی شرایط ویژه‌ای را دارد و اقدامات لازم در قالب این پروژه در حال انجام است.

وی افزود: اخیرا ما با یک چالشی در فرآیند این پروژه روبرو شده‌ایم به طوریکه یک ماه پیش با یک مسیر فاضلاب روبرو شده‌ایم که البته هفته گذشته این مشکل حل و فصل شده و ان‌شاءالله ظرف دو هفته آینده زیرگذر این تقاطع به بهره‌برداری خواهد رسید و ان‌شاءالله با بهره‌برداری این زیرگذر فرایند ادامه خواهد داشت.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در خصوص زمان بهره‌برداری کامل این تقاطع گفت: همانطور که گفته شد ظرف دو هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و حداکثر این پروژه در مردادماه تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص بهره‌برداری از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری گفت: فاز اول این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که فاز نخست آن 9.6 کیلومتر است و در رابطه با فاز دوم آن نیز ما 3 پیشنهاد را به سازمان محیط زیست داده‌ایم که هنوز در این باره جوابی را نداده‌اند.

حق‌بین گفت: به محض اینکه سازمان محیط زیست به پیشنهادات ارائه شده از سوی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران در رابطه با فاز دوم آزادراه شهید شوشتری پاسخ بدهند اقدامات لازم برای اجرای فاز دوم آغاز خواهد شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران درباره بازدید وزیر کشور از فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی گفت: این بازدید روز پنجشنبه هفته گذشته انجام شد و در رابطه با فاز دوم این پروژه که حدود یک کیلومتر است کماکان معارضین ملکی و تاسیساتی وجود دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام شهرداری منطقه 18 ظرف یک ماه آینده مشکل معارضین در مسیر فاز دوم شهید بروجردی حل خواهد شد و به محض حل این موضوع جبهه کاری در این محدوده مستقر و اقدامات لازم را برای اجرای این پروژه انجام خواهند داد.

حق‌بین در پاسخ به این پرسش که فاز دوم شهید بروجردی در چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و اگر مشکلی پیش نیاید فاز دوم آن تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود