Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی خواستار واگذاری رسیدگی به لایحه نحوه تامین منابع موردنیاز قیر رایگان به کمیسیون عمران جهت تسریع در روند بررسی شد.

به گزارش ایران اکونومیست، سیدکاظم دلخوش در جلسه امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با انتقاد از بررسی لایحه دولت درباره نحوه تامین منابع موردنیاز قیر رایگان در کمیسیون برنامه و بودجه گفت: الان ۴ ماه است که این لایحه در مجلس دست به دست می‌شود؛ من از رئیس مجلس خواهش می کنم تا این لایحه را به کمیسیون عمران بدهند تا موضوع را جمع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در تذکر دیگری خطاب به رئیس مجلس تاکید کرد: جنابعالی همواره حامی محرومان، مظلومان و کشاورزان هستید؛ تذکری که نمایندگان استان های شمالی درباره واردات برنج داده‌اند موضوع بسیار مهمی است و به خدا قسم اگر روند فعلی ادامه پیدا کند، طی چند ماه آینده قیمت برنج چند برابر می‌شود. هزینه کشاورزی را بالا برده‌اند و الان واردات آزاد شده است که این دو تصمیم با یکدیگر هم‌خوانی ندارد و کشاورزان با این همه سختی بیچاره می‌شوند.

به گزارش ایران اکونومیست، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: پیشنهاد دولت درباره موضوع قیر به دلیل آنکه همراه با موضوعی درباره گمرک در یک لایحه آمده، در کمیسیون برنامه و بودجه در دست بررسی است.

وی افزود: من به کمیسیون برنامه و بودجه گفته‌ام که چون موضوع قیر در کمیسیون فرعی عمران در دست بررسی است، پیشنهاد این کمیسیون بدون تغییر همراه با لایحه دولت در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شود و به صحن مجلس بیاید.

رئیس مجلس با اشاره به مخالفت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی دو فوریت لایحه اصلاح تأمین منابع مالی مواد اولیه قیر در جلسه روز ۲۲ خرداد گفت: چون فوریت لایحه دولت رای نیاورده و به صورت عادی در کمیسیون بررسی شده است، ان شاءالله مجلس در این زمینه همراهی می‌کند و در هفته جاری موضوع به صورت خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

قالیباف همچنین با اشاره به تذکرات نمایندگان استان‌های شمالی کشور درباره وضعیت برنج‌کاران و همچنین انتقاد از آزادسازی واردات برنج اظهار کرد: از صبح دوستان گیلان، مازندران و مناطقی که کشت برنج دارند در چندین نوبت تذکراتی داده اند؛ حتماً دوستان دولت این تذکرات را می‌شنوند و من نیز حتماً موضوع را پیگیری خواهم کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مجلس شورای اسلامی ، مجلس یازدهم ، استانی سیاسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم استانی سیاسی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جدوال را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو / اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

سپس مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر ایرادات باقی مانده از برنامه هفتم توسعه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

کد خبر: 1229019 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است