Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه جاده هراز همچنان بسته است، گفت: در جاده‌های منتهی به پایتخت نیز حجم بالای ترافیک گزارش شده است.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد از محور هراز به صورت رفت و برگشت تا چهارم مرداد ماه ممنوع است‌ و طی این مدت تردد از دو محور چالوس و فیروزکوه انجام می‌شود که همین امر نیز سبب افزایش نسبی حجم تردد از این دو محور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده‌های پورکان، گرماب، نساء و سیاه بیشه گزارش شده است. همچنین ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و در برخی مقاطع محور شهریار – تهران نیز وجود دارد.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران – کرج محدوده مترو وردآورد نیز مشاهده می‌شود و در دیگر محورهای مواصلاتی تردد به آرامی در حال انجام است.

وی درباره انسداد شریانی جاده‌ها گفت: محور ریگان – ایرانشهر تنها محور شریانی مسدود در کشور است و محورهای هشتگرد - طالقان و لاسم – ارجمند نیز در محور دارای انسداد فصلی هستند.


شیرانی درباره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: محور چالوس دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و محور فیروزکوه نیز دارای مه گرفتگی در ارتفاعات هستند. همچنین بارش باران در برخی محورهای استان مازندران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از شروع حرکت از طریق تماس با این شماره از وضعیت جوی و ترافیکی معابر باخبر شوند و با توجه به آن مناسب‌ترین زمان و مسیر برای انجام سفر را انتخاب کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران محور چالوس چالوس پليس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندوان یک‌طرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان مازندران گفت که به علت حجم‌ سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

سرگرد محمد احمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا می‌شود.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته حوادثی در این محور گزارش نشده است.

وی به رانندگان توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی به جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفرشان رقم بزنند.

محور کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد می رسد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور