Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:45:25 GMT

کرمانشاه مشکلی در تامین آب شُرب زوار اربعین ندارد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۵۵۲۸

کرمانشاه مشکلی در تامین آب شُرب زوار اربعین ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در جلسه قرارگاه تامین آب شرب مراسم اربعین حسینی که به صورت ویدئوکنفرانس با شرکت مهندسی آبفا کشور برگزار شد، اظهار کرد: با همکاری استان‌های معین برای تامین آب شرب موکب‌های اربعین مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی گفت: تامین آب شرب مواکب در دستور کار این شرکت قرار گرفت، به همین منظور می‌توان با همراهی شرکت‌های آبفا استان‌های معین زیرساخت‌های لازم از جمله پیش‌بینی تانکرهای آبرسان مورد نیاز جهت توزیع آب شرب موکب‌های استان و خدمات‌دهی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) را تامین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن بیان این موضوع که تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا آب شرب سالم و بهداشتی را در ایام اربعین حسینی در دسترس زائرین قرار دهیم، از عضویت مدیران این شرکت در کمیته «کیفیت و بهداشت» و همچنین کمیته «امنیت» در استان خبر داد و افزود: وظیفه این کمیته ها نظارت بر کیفیت آب شرب موکب ها و تانکرهای ثابت و سیار است.

به گفته داودی، علاوه بر انجام آزمایشات کنترل کیفیت آب توسط مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، آزمایشات لازم نیز توسط مرکز بهداشت استان و شهرستان قصرشیرین نیز انجام خواهد شد، همچنین برای نظارت دقیق و مستمر و پایش تانکرهای سیار و ثابت اعزام یک دستگاه خودرو مجهز به آزمایشگاه سیار جهت کنترل کیفیت آب در شهرستان قصرشیرین نیز پیش‌بینی شده است.

وی در پایان سقایی زوار امام حسین(ع) را از برترین خدمات دانست و بیان کرد: خوشحال هستیم که بار دیگر شرکت آبفا استان مفتخر به سقایی زوار اربعین خواهد شد، این شرکت با بسیج امکانات و پرسنل خود تا پایان مراسم اربعین و بازگشت زوار به کشور با تمامی توان به خدمات رسانی خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه رضا داودی زوار اربعین موکب ها تامین آب سالم تامین آب کیفیت آب شرکت آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی این شرکت در بخش سرمایه‌ای با هدف افزایش پایداری شبکه توزیع برق و بهبود ارائه خدمات به شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کامبیز ناظریان همزمان با برگزاری ششمین نشست بزرگ فصلی مدیران این شرکت اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های ممکن به منظور بهبود روند خدمت‌رسانی در حوزه برق در پایتخت به کار گرفته شده است و از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌ای با هدف توسعه و بهبود هرچه بیشتر وضعیت شبکه توزیع برق پایتخت خبر داد.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها، شاخص‌های بهره‌برداری و ضرایب امنیت و پایداری شبکه برق شهر تهران به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان برق پایتخت و همکاری مردم تهران، طی دو سال گذشته، به‌رغم بعضی مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف انرژی، شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی نبوده‌ایم.

ناظریان تصریح کرد: در راستای اطمینان از پایداری شبکه در تابستان ۱۴۰۳ و حفظ آرامش و آسایش هموطنان تهرانی، همسو با برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان، اقدام به تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با تمرکز بر بخش‌های مختلف فنی، مهندسی و توزیع انرژی کرده و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها و تداوم همکاری تهرانی‌ها در تابستان پیش‌رو نیز شاهد هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مصرفی مردم شریف پایتخت نباشیم.

منبع: فارس

کد خبر 748835

دیگر خبرها

  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران