Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: تا پایان خرداد ماه به ۴۰ واحد صنعتی خرد و عمده در استان البرز گازرسانی شده است.

به گزارش ایسنا، سید رضا غفاریان با بیان اینکه استان البرز با جای دادن صنایع متفاوت جزء و کل کشور در خود جایگاه ویژه‌ای را در این زمینه به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: شرکت گاز در این استان اهتمام دارد تا با گازرسانی به این صنایع در سالی که با عنوان «تولید، دانش بنیان اشتغال آفرین» نامگذاری شده است نقش خود را در این زمینه به خوبی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر چند شرکت گاز استان البرز شعار «سالی به یادماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها» را انتخاب کرده است، ادامه داد: با این حال این شرکت از ارائه خدمات به صنایع خرد و کلان در این استان غفلت نکرده و از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان خرداد سال جاری به ۳۱۳ واحد صنعتی بزرگ و کوچک گازرسانی کرده است، که این تعداد در سال گذشته ۲۷۳ صنایع جزء و عمده بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با اعلام گازرسانی به ۴۰ واحد صنعتی خرد و عمده در سه ماهه نخست سال جاری خاطرنشان کرد: با توجه به استراتژی کلان نظام برای اشتغال زایی در بخش های مختلف که این هدف در شعارهای سال که توسط مقام عظمای ولایت انتخاب شده متبلور است و حضور صنایع ملی در این استان این شرکت تمام تسهیلات لازم را برای ارائه خدمات لازم به این صنایع را فراهم کرده و همه صنعتگران برای رفع معضلات احتمالی می توانند روزهای سه شنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ با گرفتن وقت قبلی با اینجانب دیدار داشته باشند.

غفاریان تأکید کرد: ۴ هزار و ۵۸۴ صنایع جزء و عمده استان البرز از ابتدای عملیات گازرسانی تا پایان اسفند ۱۴۰۰ گاز دار شده اند که این رقم تا پایان خرداد سال جاری به ۴ هزار و ۶۲۴ رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استان البرز واحد صنعتی شرکت گاز تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند