Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:49:42 GMT

چه اینترنتی برای خانه بخریم؟

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۵۵۸۵

چه اینترنتی برای خانه بخریم؟

تصور زندگی بدون اینترنت برای همه ما دشوار است. - اخبار بازار -

سرگرمی‌های روزانه، فیلم‌های روز، فضای مجازی، کلاس‌های آنلاین، خرید، پرداخت قبوض و هزاران کار روزمره ما به اینترنت گره خورده است. همه این موارد نیاز مبرم ما به اینترنت مناسب و باکیفیت را تأیید می‌کند. حال انتخاب اینترنت مناسب و باکیفیت از بین انواع سرویس‌ها و برند‌ها کار دشواری می‌شود؛ زیرا هرکدام از این سرویس‌ها ویژگی خاصی دارند که برای امور متفاوتی طراحی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر با ویژگی‌های سرویس‌های مختلف اینترنتی آشنا نباشید، قطعاً هنگام خرید اینترنت با مشکل مواجه خواهید شد.

اگر با انواع سرویس‌های اینترنت آشنا نیستید و نمی‌دانید چه اینترنتی برای خانه بخرید، جای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا ما در این مطلب با بررسی انواع اینترنت شما را راهنمایی می‌کنیم تا بهترین اینترنت خانگی را برای خود بخرید.

اینترنت ADSL، یکی از انواع اینترنت پرسرعت خانگی

اولین و ابتدایی‌ترین اینترنت خانگی ADSL است؛ این اینترنت با تولد خود انقلابی در صنعت تکنولوژی و دسترسی افراد به فضای وب ایجاد کرد. اینترنت دیال آپ به‌سرعت جای خود را به adsl اینترنت  داد و دنیای ارتباطات متحول شد. ارتباطات از طریق اینترنت ای‌دی‌اس‌ال بر بستر سیم تلفن مسی برقرار می‌شود. سرعت ارائه‌شده روی این سرویس از 128 کیلوبیت‌بر‌ثانیه تا 16 مگابیت‌بر‌ثانیه متغیر است. در حال حاضر برای اینترنت adsl آستانه مصرف منصفانه در نظر می‌گیرند.

به‌عنوان‌مثال، سرویسی که خریداری می‌کنید، 80 گیگابایت حجم مصرفی در اختیار شما قرار می‌دهد. در صورت تمام شدن 80 گیگ، سرویس شما قطع نمی‌شود، بلکه سرعت پایه برای شما بدون محدودیت حجمی فعال خواهد شد. البته این سرویس فقط تا زمان پایان قرارداد شما برقرار خواهد بود. درصورتی‌که مدت‌زمان دوره سرویستان تمام شود، باید نسبت به تمدید دوره اقدام کنید. اگر در مدت‌زمان دوره از 80 گیگابایت اینترنت در دسترس استفاده نکنید، این حجم از بین خواهد رفت و در دوره بعدی در دسترستان نخواهد بود؛ بنابراین سعی کنید پیش از اتمام دوره از حجم کامل سرویس اینترنت استفاده کنید.

اینترنت VDSL، تجربه اینترنت با سرعت دانلود 52 مگابیت‌بر‌ثانیه

اینترنت‌های VDSL شباهت زیادی با اینترنت‌های ADSL دارند؛ با این تفاوت که اینترنت‌های ای‌دی‌اس‌ال با سیم مسی کار می‌کنند، ولی سرویس وی‌دی‌اس‌ال به فیبر نوری متصل است. VDSL مخفف Very-high-bitrate Digital Subscriber Line به‌‌معنی خط اشتراک دیجیتال با نرخ بیت بسیار بالا است. تفاوت در سیم‌کشی ADSL و VDSL باعث شد تا سرعت دانلود سرویس وی دی اس ال تا 52 مگابیت‌برثانیه و سرعت آپلود آن تا 16 مگابیت‌برثانیه افزایش پیدا کند.

سرعت 60 مگابیت بر ثانیه نیز توسط سرویس VDSL امکان‌پذیر است؛ البته رسیدن به این سرعت به عوامل مختلفی مانند فاصله تا سوئیچ VDSL شرکت ارائه‌دهنده اینترنت بستگی دارد.

فناوری TD-LTE، بهترین اینترنت برای گیم

اگر به‌دنبال اینترنت ثابت پرسرعت، مقرون‌به‌صرفه و کاربردی هستید، خرید اینترنت td lte  را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اینترنت TD-LTE نسل جدید اینترنت‌های ثابت است که با سیم‌کارت کار می‌کند. استفاده از اینترنت‌های ADSL و VDSL به محلی که آن را می‌خرید، محدود هستند؛ به‌عنوان‌مثال، اگر برای خانه خود سرویس ای‌دی‌اس‌ال خریداری کنید، این سرویس فقط در همان خانه قابلیت استفاده دارد. ازآنجایی‌که اینترنت td lte برای برقراری ارتباط از سیم‌کارت استفاده می‌کند، صرفا به یک مکان خاص محدود نیست. هر مکانی که شرکت موردنظر سرویس تی‌دی‌ال‌تی‌ای را پوشش دهد، امکان استفاده از این سرویس فراهم خواهد بود.

مودم‌های TD-LTE برای فعالیت به برق شهری و یک سیم‌کارت احتیاج دارند. نکته‌ای که پیش از خرید مودم TD-LTE باید به آن توجه کنید، پوشش‌دهی شرکتی است که قصد خرید اینترنت از آن را دارید. برای این کار با شرکت موردنظر تماس گرفته و آدرس محل سکونتتان را به آن‌ها اعلام کنید. کارشناسان شرکت پس از بررسی سطح پوشش‌دهی به شما اعلام می‌کنند که آیا امکان استفاده از اینترنت TD-LTE را دارید یا خیر.

اینترنت Point to Point، ارتباط اینترنتی به کمک تجهیزات رادیویی

اینترنت پوینت تو پوینت تکنولوژی پیشرفته در صنعت ارتباطات اینترنتی به حساب می‌آید. برای استفاده از سرویس اینترنت Point to Point به آنتن‌ها و تجهیزات رادیویی احتیاج خواهید داشت. چنانچه در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که سیم‌کشی تلفن مناسب یا آنتن‌دهی مخابراتی خوبی ندارد، اینترنت پوینت تو پوینت چاره کار شما خواهد بود؛ زیرا سرویس نقطه به نقطه به کمک آنتن‌ها و تجهیزات رادیویی از نقطه‌ای که اینترنت دارد، به مقصد موردنظر شما سرویس اینترنت انتقال می‌دهند. البته باید دید مناسب بین دونقطه برقرار باشد، در غیر این صورت برقراری ارتباط مقدور نخواهد بود.

البته سرویس Point to Point فقط برای مناطق دوردست نیست و شرکت‌های بزرگ که به اینترنت اختصاصی و قدرتمند نیاز دارند، این سرویس را خریداری می‌کنند. هزینه اینترنت پوینت تو پوینت از اینترنت‌های خانگی و TD-LTE بیشتر است؛ بنابراین اگر کابل‌کشی مناسب و دسترسی خوبی دارید، پیشنهاد ما  خرید اینترنت  معمولی است؛ زیرا هزینه اینترنت نقطه‌به‌نقطه برای مصارف خانگی بسیار بالا خواهد بود.

خرید بسته اینترنت وای فای خانگی باتوجه‌به بودجه و نیازتان

سرویس‌های اینترنت به TD-LTE، VDSL، Point to Point و ADSL ختم نمی‌شود؛ با‌این‌حال اینترنت‌های معرفی‌شده برای مصارف خانگی بسیار کاربردی هستند؛ به‌عنوان‌مثال، اگر به‌دنبال وب‌گردی هستید، اینترنت‌های ADSL برایتان کفایت می‌کند. چنانچه گیمر هستید و دوست دارید بدون لگ بازی کنید، اینترنت td lte برای شما بسیار مناسب است؛ بنابراین با مشخص کردن نیاز و صرفه‌جویی در بودجه‌ای که دارید، بهترین اینترنت برای خانه را خریداری کنید. پهنای باند اختصاصی، اینترنت FTTH و حتی اینترنت پوینت تو پوینت برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ کاربردی هستند. فقط زمانی اینترنت پوینت تو پوینت را برای مصارف خانگی پیشنهاد می‌دهیم که خدمات زیرساختی مخابراتی مناسب در محل زندگی شما وجود نداشته باشد.

تجربه‌ بی‌نظیر ارتباطات اینترنتی با ماهان نت، بهترین اپراتور اینترنت در ایران

در این مطلب به‌طورکامل مناسب‌ترین اینترنت‌های خانگی را معرفی و ویژگی‌های هر یک را بررسی کردیم تا از این اطلاعات به‌عنوان راهنمای خرید اینترنت خانگی استفاده کنید. اگر به‌دنبال سرویس اینترنت پرسرعت، باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه هستید، پیشنهاد ما خرید اینترنت از شرکت بزرگ ماهان نت است. چنانچه برای خرید اینترنت خانگی نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید، با کارشناسان ماهان نت تماس بگیرید. شماره تلفن 1514 پل ارتباطی شما با کارشناسان مجرب ماهان نت است.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرویس اینترنت اینترنت خانگی خرید اینترنت اینترنت TD LTE برای خانه ماهان نت سرویس ها سرویس ای دی اس ال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران