Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@07:53:34 GMT

استعفای فرماندار اهواز به لغو کنسرت‌ ارتباط دارد؟

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۵۷۷۴

استعفای فرماندار اهواز به لغو کنسرت‌ ارتباط دارد؟

به گزارش جماران، مسعود فلاحی در گفت‌وگو با خبرگزاری دولت اظهار کرد: خرداد ماه استعفای خود را تقدیم استاندار کردم که وی بررسی این استعفا را به بعداز سفر حج خود موکول کرد.

وی دلیل استعفای خود را  سنگ اندازی عده ای از عناصر دولت دوازدهم که هنوز هم سرکار هستند، دانست ذکر کرد و گفت: متاسفانه عده ای نمی خواهند دولت سیزدهم موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد به طور مستمر در امور و فعالیت‌های فرمانداری دخالت کرده و مانع پیشرفت کارها می شدند.

فرماندار مستعفی اهواز عنوان کرد: متاسفانه مشکلات زیادی بر سر راه من به عنوان فرماندار اهواز ایجاد کردند و برخی تلاش داشتند تا زحمات و کار دولت را زیر سوال ببرند و حتی در عزل و نصب‌های فرمانداری هم دخالت می کردند. 

وی گفت: همین افراد پس از انتصاب ۲ معاون و بخشدار مرکزی اهواز  مانع فعالیت آن ها شدند. استاندار خوزستان بعد از بازگشت از حج  و طرح مجدد استعفایم در نهایت امروز با این استعفا موافقت کرد.

وی با اشاره به انتصاب فرماندار جدید اهواز تصریح کرد: سعیدی نیا به عنوان  سرپرست جدید فرمانداری اهواز از سوی استاندار مشخص شد و فردا مراسم معارفه و تودیع برگزار می شود.

فلاحی که سابقه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اهواز و سپاه باغملک را دارد،  اظهار کرد: از یکم مرداد ماه درخواست برگشت به محل خدمت سابق خود در سپاه را داده ام و باید به فعالیت قبلی خود برگردم.

به گزارش خبرنگار جماران در اهواز، در حالی استعفای فرماندار اهواز مطرح می‌شود که در روزهای گذشته لغو برگزاری کنسرت‌ تا اطلاع ثانوی در اهواز توسط شورای تامین به ریاست فرماندار اهواز خبر ساز شده بود.

همین امر موجب شده است در فضای مجازی مطرح شود که موافقت استاندار خوزستان با استعفای فرماندار اهواز بی‌ارتباط با تصمیم لغو برگزاری کنسرت نیست.

در این راستا حتی برخی از فعالان رسانه‌ای استان از عدم رضایت استاندار خوزستان از تصمیم شورای تامین اهواز در خصوص لغو کنسرت خبر داده‌اند. 

شایان ذکر است که خلیلیان استاندار خوزستان از ماه گذشته در عربستان و در مراسم حج بسر می‌برد.

از سوی دیگر استعفای فرماندار اهواز و طرح انتقادات به صورت علنی، نشان از اختلاف در میان نیروهای اصولگرایان در استان خوزستان دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا فضای مجازی استعفای فرماندار اهواز افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا استعفای فرماندار اهواز استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد جامع بیان کرد: ساخت این دیوار حائل از آبان ماه سال گذشته با هدف رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی به ویژه ریزش سنگ هنگام باران آغاز و در آینده نزدیک به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ساخت دیوار حائل خیابان چهار شهید خالدی به روش سنگچین به ارتفاع ۲ متر انجام خواهد شد ابراز امیدواری کرد: با ساخت پارک محله‌ای توسط شهرداری در امتداد دیوار حائل، این طرح هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص جابه جایی ساکنین این منطقه (منبع آب اهواز) برای جلوگیری از خطرات احتمالی گفت: ساخت واحد مسکونی برای بخشی از ساکنین این منطقه بر عهده راه و شهرسازی است.

وی افزود: در این راستا کار ساخت حدود ۲۳۰ واحد برای جابه جایی ساکنین منطقه منبع آب در دست اجرا قرار گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها بیش از ۷۰ درصد است.

محله "منبع آب" یکی از مناطق حاشیه نشین در شهر اهواز است؛ این منطقه هرچند در حاشیه شهر قرار ندارد، اما با توجه به ساختار منازل مسکونی و معضلات آن به عنوان یکی از مناطق حاشیه‌نشین اهواز به شمار می‌آید.

 

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود