Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرهاد ذاکری منش در جلسه شورای ترافیک با بررسی فنی و انتظامی تصادفات گفت: ترددها در سه ماهه اول سال ۴۴ درصد افزایش پیدا کرده و در حدود بیست میلیون تردد بوده است.

وی افزود: در این مدت ۵۴۴ مورد تصادف جرحی و فوتی رخ داده که واژگونی و خروج از جاده بیشترین عامل تصادفات بوده است.
رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: واژگونی خودرو، عامل ۴۹درصد تصادفات است که اگر متوقف شود آمار کاهش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ذاکری منش؛ ۳۴درصد تصادفات در آزاد راه قزوین زنجان رخ می‌دهد.

وی اعلام کرد: ۲۳ نفر از هم وطنان از اول سال در جاده‌های مواصلاتی استان جان خود را از دست داده اند.

معاون عمرانی استاندار هم بیان کرد: تا قبل از فصل سرما باید عوارضی‌ها جمع شود، اما نزدیک سه ماه است که منتظر اعلام نظر پلیس راه هستیم.

رجحانی افزود: عملیات جمع آوری عوارضی‌ها باید از اول مهر شروع و به ترتیب از عوارضی شماره ۲، ۳ و بعد یک انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان هم در این شورا گفت: عوارضی سازه مناسبی ندارد و باید جمع شود، اما این کار حداقل یک سال زمان می‌برد.

حق لطفی با اشاره به اصلاح ورودی شهر آوج گفت: برای اصلاح ورودی شهر آوج ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که راهداری تاکنون یک میلیارد تومان هزینه کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ واژگونی کامیون در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان یک مصدوم، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محور دامغان - سمنان ۴ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم، واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم، واژگونی سمند در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولاد محله به دامغان ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد