Web Analytics Made Easy - Statcounter

«یحیی رمضانی»روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در نخستین بودجه ریزی دولت انقلابی سیزدهم با توجه به نگرش برنامه ریزی توسعه ای در سطح منطقه و به تبع آن در شهرستان اعتبارات تمک دارایی  و سرمایه گذاری شازند با ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار حدود ۲۶۰ درصد رشد داشته است.

وی تاکید کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای آبرسانی به شهر شازند، احداث و بهسازی کانال هندودر،، آبرسانی به روستای قدمگاه و غینر، لنجرود، سرسختی سفلی، کزاز، چالما، بازسازی،آبرسانی به مجتمع واشه، هفته ، بازنه و چندین طرح دیگر اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان شازند با بیان اینکه تامین اعتبارات جاده‌های برون شهری از محل اعتبارات ملی است، اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه روستایی شهرستان ، توسعه، تعمیر ، نگهداری، حفاظت از راه‌ها و تونل ها، تعمیر ماشین آلات راهداری و مقاوم سازی ساختمان‌ها، نگهداری روشنایی، برف روبی و لکه گیر راه‌ها، اجرای روکش آسفالت محورهای اصلی نهرمیان، زالیان لکه گیری جاده شازند - خمین، لکه گیری‌ جاده شارند - آستانه ، اصلاح و زیرسازی جاده مهاجران و اتصال آن به جاده‌اراک توره و لکه گیری محور روستایی شازند به نورآباد هدفگذاری شد.

رمضانی خاطرنشان کرد: اعتبارات مناسبی نیز در حوزه ارائه خدمات کشاورزی، منابع طبیعی، حفاظت خاک و آبخیزداری، بهداشت و درمان، توسعه و فرهنگسازی ورزش جوانان، نوسازی مدارس، مسکن محرومان، حفظ نظم و امنیت عمومی، امور انتظامی، فصول حمایتی، رده های بسیج، فعالیت‌های تبلیغی فرهنگی ترویجی، فرهنگ و هنر و گردشگری شهرستان شازند در بودجه امسال پیش بینی شد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی شازند اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی شازند اراک استان مرکزی شازند اعتبارات میلیارد ریال اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: باید ۲۲۵۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می‌یافت در حالی که هم اکنون شاهد اختصاص تنها ۵۳۰ میلیارد ریال به استان هستیم که پس از پیگیری‌های مکرر استاندار زنجان محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مجید گلشنی منفرد امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم تجلیل از کارگران نمونه معدن انگوران از رشد ۲۵ درصدی صدور پروانه و مجوز اکتشاف در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با توسعه اکتشافات در حوزه معادن در آینده نزدیک شاهد فعالیت ۱۶۵ معدن غیر فعال استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در استان ۲۰۲ معدن فعال و ۱۶۵ معدن غیر فعال داریم، افزود: دلیل اصلی غیرفعال بودن این معادن، اکتشاف نادرست و استفاده نکردن از ذخیره کامل معادن بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان وصول شده است، عنوان کرد: مطابق تبصره ۶ ماده ۱۴ قانون معادن باید ۱۵ درصد از حقوق دولتی وصول شده به استان جهت ایجاد رفاه و توسعه با اولویت بخشی که معدن در آن واقع شده اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس باید ۲,۲۵۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می‌یافت در حالی که هم اکنون شاهد اختصاص تنها ۵۳۰ میلیارد ریال به استان هستیم که پس از پیگیری‌های مکرر استاندار زنجان محقق شد.

گلشنی منفرد در ادامه با اشاره به تخصیص ۴۶۵ میلیارد ریال به شهرستان ماهنشان اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۸۵ درصد از میزان تخصیص یافته به استان، جهت توسعه و آبادانی شهرستان ماهنشان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه تنها ۲۳ درصد از سهم توسعه، عمران و آبادانی حقوق دولتی معادن به استان زنجان تخصیص یافته است، گفت: امید است با تشدید پیگیری‌ها و وصول کامل سهم استان در این بخش، شاهد افزایش فعالیت‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای مناطق معدنی استان باشیم.

کد خبر 748892

دیگر خبرها

  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار