Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، مهلت ارسال آثار بخش تئاتر «خیابانی و محیطی» جشنواره به دلیل حجم گسترده درخواست‌ها و استقبال هنرمندان فعال تئاتر خیابانی به مدت هشت روز و تا روز شنبه ۸ مرداد تمدید شد. پیش‌ازاین و مطابق با گاه شماره فراخوان دوره هجدهم، هنرمندان متقاضی فرصت داشتند تا روز شنبه اول مرداد آثار خود را با شرایط ذکرشده به دبیرخانه مرکزی جشنواره تئاتر مقاومت ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمندان متقاضی در سایر بخش‌های رقابتی دوره هجدهم مطابق با جدول زمان‌بندی‌شده و گاه شماره جشنواره ازجمله رادیو تئاتر، تله‌تئاتر و صحنه‌ای تا ۲۰ مرداد و نمایشنامه‌نویسی و نمایش‌نامه خوانی تا ۳۰ شهریور مهلت‌ دارند آثار خود را با شرایط ذکر شده در فراخوان به دبیرخانه مرکزی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت ارسال کنند.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان و اخبار این جشنواره، به پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت به نشانی www.moghavemattheater.ir مراجعه فرمایند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت برای اولین بار طی سه دهه برپایی، دوره هجدهم را در گستره ایران و کشورهای اسلامی و در بازه شهریور تا آذر ۱۴۰۱ به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری سید وحید فخر موسوی برگزار خواهد کرد.

کد خبر 5545777 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره تئاتر مقاومت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت تئاتر خیابانی هنرمندان تئاتر تئاتر ایران تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی جشنواره فیلم شهر فیلم کوتاه سازمان سینمایی سینمای مستند محمد خزاعی کارگردان سینما کنسرت موسیقی بازیگر سینما هنرمندان تئاتر شبکه پنج سیما جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان بابیان اینکه جام باشگاه‌های کتابخوانی باهدف توسعه و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی برگزار می‌شود گفت: جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از جمله اقدامات و برنامه‌هایی است که از سوی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

سید مهدی سیدین نیا افزود:  برقراری ارتباط بین نویسندگان و کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتابخوانی، کمک به ترویج، تبلیغ و معرفی کتاب‌های خوب و مفید، توانمندسازی مربیان باشگاه ها‌ی کتابخوانی با ارائه آموزش‌های استاندارد و مهارتی و به وجود آوردن فضای رقابتی سازنده و مؤثر وشویق کتابخوانان و باشگاه‌های برتر از مهم‌ترین اهداف تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی است.

او گفت:: در این طرح مربیان باشگاه‌های کتابخوانی با شرکت در کارگاه‌های آموزشی مجازی علاوه بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیار‌های انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفتگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.

 این دوره‌ها مطابقش شیوه‌نامه شبکه‌های اجتماعی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان طی چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»